hoi, wat gaan jullie snel stelletje kletstantes. hier nog geen ongi, steeds spannend als ik naar de wc ga haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hey Anno, Ik hoop niet dat jouw pendels kloppen, sorry voor diegene die gependelt heeft. maar das nog een end weg.
haha ja ze zei ook, je neemt er de tijd voor en ik zei toen ik hoop het niet. dus zij hoopte ook dat het niet klopte haha xxxxxxxxxxxxxxxxx
haha ja 2011 is echt nog ver weg maar bij julia was het in ronde 5 raak dus heb goede hoop in hoor en dit is ronde 1 dus nog tijd genoeg gewoon de kans om te bewijzen dat ze niet goed gependeld heeft xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hey meiden kom even doei zeggen. Ik duik onder de zonnebank, daarna lekker onder een warme douche en in een schoon warm bedje. Slaap lekker straks en tot morgen! xxxxx
Sorry, das idd niet de bedoeling. Dacht er even aan dat ik zo'n pendel zou hebben. Ben soms een beetje een pessimist (bloos)
Ik zit nu baby te huur te kijken en daar zit 1 stelletje bij (Raiko en Chantal) en zij dachten een tijdje terug dat Chantal zwanger was, want ze had wat last van haar darmen en als hij zijn hand op haar buik legde dacht ie dat ie een hartje voelde. Hahahaha, sorry hoor ik weet wel dat ze pas 19 zijn, maar toen wist ik wel dat je geen hartje kon voelen.
Haha, ja van die types die ook denken dat je van pijpen zwanger kan raken (heb ik ook wel eens gehoord namelijk dat men dat dacht).
Meiden ik ga me ff douchen. En dan ga ik lekker op bed. Moet van 7 tot 10 werken morgen en dan heb ik om half 11 een begravenis
Ja idd, of zoals die moeder laatst waarvan het kind van 13 zwanger was en dat kwam van een klodder sperma in het zwembad. Yeah Right