Goodevening Ik ben ook benieuwd naar Transformers 2, daar wil ik deze week ook heen!! Zijn net even uit eten geweest met vrienden heeeeeerlijk, alleen was een stukje vlees wat rauw... dus dit heb ik maar niet opgegeten. Mocht het nou wel raak zijn, kunnen zulke dingen dan in zo'n vroeg stadium al kwaad?? Heb vande week namelijk ook filet americain gegeten.. maar daar ga ik nu ook preventief maar mee stoppen!! Drank heb ik al aan de kant gegooid met als excuus afvallen en koffie geminderd met excuus dat ik last van m'n darmen krijg hihi
@Babe: Dat zal in het begin nog wel meevallen hoor, tegen de tijd dat je een posi test in handen hebt ben je vroeg genoeg om te stoppen. Heb zelf van de week ook een biefstukje gegeten, lekkur!
@ Babe: Je kunt alles gewoon nog eten en drinken tot je een posi test in handen hebt hoor, dus je kunt er nog even van genieten.
Dat zal inderdaad ook wel... maar goed, heb zoiets van ik weet dat het eraan "kan" komen... dus probeer wel preventief zoveel mogelijk dingen te vermijden, zoals Filet, Drank e.d. heb ik niet echt nodig ofzo... Koffie drink ik gewoon 's ochtends 2 en 's middags 2... ik dronk normaal wel zo'n 8 tot 10 kopjes per dag... das zowiezo niet echt gezond natuurlijk...
Shia LaBeouf vind ik zelf wat te ielig, doe mij maar een man met van die fijne brede schouders en borstkas
Ja, je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Ik eet en drink wel gewoon nog alles. Ik heb geen flauw idee hoe lang t nog duurt eer ik zwanger ben en als t eenmaal zo is mag t al 9 maanden niet meer. Tot die tijd geniet ik er dus maar van.
Hij is ook niet het type waar ik zelf normaal gesproken op val en vind hem ook niet super sexy ofzo, maar ik vind dat ie wel wat heeft.
Hier nog 1. Het enige wat ik laat staan na mijn ei is drank. Gelukkig niet zo moeilijk, ik drink toch al nauwelijks
Tja, daar heb je inderdaad wel gelijk in ja... haha, 9 maanden geen koffie gaat wel moeilijk worden denk ik.... hmmm, al hoor ik ook van veel Dames dat ze dan geen zin in koffie meer hebben dusssss Maar Shia Lebouf is mij nog wat teveel een "jongetje" Ik vind die nieuwe vriend van Jennifer Aniston wel fijn, die speelt ook in The Hangover en He's Just not that into you... weet alleen niet hoe hij heet....