wij hebben helaas geen beestjes. We willen heel graag een hond maar ja dat kan niet als je beide fulltime werkt. Das dan heel zielig
2 Roze erbij vandaag, dat gaat lekker! @Angel: Tuurlijk ben jij zwanger, mijn pendel zegt het toch? @Dag: Lichte streep is ook streep, feli! @Ego: Ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook! @Computer: Heb de oude desktop aangeslingerd, doet het prima
@Chelle: Excuus als je het al verteld hebt, want dan heb ik er gewoon overheen gelezen. Hoe voel je je vandaag?
Goedemorgen!!!!! @Angel....wat zie ik....ben je zwanger!!!!!! Whaaaaaa, gefeliciteerd!!!! En Dag ook??? YIPPIEEEEEEEEEEEEEEE
ff denken gister nog wel bruinverlies gehad, met een enkele druppel rood de hele nacht helemaal niks duzz, ja weer hoop vanochtendd (maar niet getest hoor) Ging net na wc en stond net op het punt om mijn banner aan te passen.... ROOD
Whuahaha kon je niet zonder ons? Gelukkig maar hoor want ik miste je al hahaha Ja en tuuuuurlijk heeft jou pendel gelijk joh, dat moet wel!! Heb net trouwens ook nog een keertje voor mezelf gependeld en nu geeft hij aan zwanger van 1 meisje??? Hmmm dat is dus echt nog even afwachten haha, denk dat ik sowieso even niet op die van mezelf moet vertrouwen. gisteren toen ik pendelde toen ik er van uit ging dat ik ieder moment ongi zou worden gaf hij ook niet zwanger aan, stom ding haha. En hoe zit het met jou? Kwaaltjes??? Vertle vertel!!
Uhm ik weet het nog niet 100% zeker, ik denk het wel??? Maar wil eerst woensdagmorgen nog een keer testen met een vette streep dan pas durf ik het te schreeuwen Jij gefeliciteerd met je kleine boy!!!!! WHIEHOE!!!!
@Angel: Weinig tot geen kwaaltjes, af en toe heel vaag misselijk en last van trillende spieren Geen idee waar dat vandaan komt, maar ze trillen in mijn onderbuik, onderlip, handen, benen, you name it! Als dit erger gaat worden mikken ze me zo in een dwangbuis Heb ook wat meer de neiging dingen te laten vallen
Herkenbaar van vorige keer of niet?? Ik hoop het echt zoooo enorm voor je!! *duimerdeduim* Wanneer ga jij testen??
Het dingen laten vallen wel, de trillende spieren niet... Ik hoop dat ik het tot zaterdag volhoud, maar het zal wel vrijdagochtend worden
@Angel: Ik zie twee dips op je FF kaartje: 1tje op de 23e en eentje vandaag. Welke is dan van de innesteling?
Even klagen hoor: Blegh ik krijg nu echt buikkrampen en wat lage rugpijn. Gatver ik haat t om ongesteld te zijn! Zo dat was t weer.
Spannend meid!!! Ik zou ook wachten tot zaterdag idd, vorige keer was je toch ook 2 dagen overtijd toen je posi teste of zit ik verkeerd??