Ja helaas, meiden, het is gewoon niet anders. Ik wil het zo graag, maar denk dat ik het toch een beetje moet loslaten. Nog twee weekjes dan gaan we op vakantie en dan moet ik het 2 weken zonder ZP doen. We hebben wel internetverbinding en laptop gaat wel mee maar denk niet dat ik veel online kan zijn. We gaan namelijk met grote groep en tis niet echt gezelli natuurlijk. MIss dat dat mij een beetje rust geeft.... Heb zelfs vanacht lopen bedenken dat we gewoon 1 cyclus veilig moeten doen zodat ik dan zeker weet dat ik niet zwanger kan zijn en dan ook weet welke kwaaltjes ik altijd al heb of zo, want daar heb ik dus geen flauw idee van... Maar ja dat gaan we natuurlijk niet doen hoor, maar je bedenkt al eens wat
Tja geen idee, hoop die van vandaag en dat daar gisteren die 2 sliertjes bruin van waren??? maar dat zal ik moeten afwachten met wat de temp morgen doet denk ik.....ik haat wachten, ik wil naar bed en morgenvroeg pas wakker worden whuahaha. Anders is die 2de dip van de ongi die komt, maar die is er nog niet en voelt ook niet aan alsof die onderweg is
Yup @Chelle: Als je denkt dat het beter voor je is om afstand te nemen van ZP moet je dat zeker doen meis. We zullen je missen, maar je moet aan jezelf denken. *Knuf!*
Bedankt meiden!! hihi...een haantje...leuk bedacht! @Angel....oehhhh spannend dan, maar volgens mij is het gewoon zo!!!!
Thanx honey! Ik heb gister ook lekker een roseetje gedronken bij mijn avondeten. Tja, da's dan weer een voordeel van ongi worden (we blijven positief )
Voor mij één van de weinige: dan mag ik een likeurtje van mezelf (helpt tegen de krampen). Lekker aan de Grand Marnier! Hopelijk raak ik die fles de komende 9 maanden niet aan
Mermaid en melanina dikke dikke dikke knuffel!!!! Chelle, nee joh geen ronde overslaan hoor!! Zo had ik dat eigenlijk ivm deze maand, aangezien mijn neefje die jarig is rondom de tijd dat ik zal liggen te puffen als het raak is. Wou dit eigenlijk niet omdat die dag al zwaar genoeg is voor iedereen. later liep ik me te bedenken als het achter 2 rondes raak zal zijn lig ik te puffen in de tijd dat mijn oudste ook haar communie is, wou die ronde dus ook overslaan, maar mannetje zegt dat ik gek ben. Punt 1 regelt de natuur het wel zo dat je juist die dag niet aan het bevallen bent en is dat wel zo dan kan mijn dochter zich geen mooier cadeau wensen zegt hij. Mij zit het nog niet heel erg lekker, maar eerst maar eens afwachten voordat ik zover vooruit ga denken. Geen idee wat ik wil zeggen met dit verhaal maar ik zeg dus in ieder geval, geen ronde overslaan, is weer een maand voorbij en dat doet net zo zeer ben ik bang.
Zwangere dames mag je niet tegenspreken he haha, ok Chick je hebt gelijk!! Het is zooo!! leeuwtje ja kon ik het me toch nog goed herinnerren dan dat je 2 dagen overtijd was Oh en zeker is FF niet goed bij zijn hoofd, eerst al mijn ei op dag 19 zetten en nu 2 dips geven, tsss schandalig!!!
hahaha dat kan ik wel mooi zeggen, maar denk niet dat me dat gaat lukken. De 1e weken maakt dat sowieso ook niet zo uit, dan ben je zelf ook nog een stuk rustiger. De periode na mijn ei wordt het toch allemaal wiebeliger. En ik denk niet dat het aan ZP ligt, want hier kan ik heel goed me ei (figuurlijk) kwijt en wordt ik af en toe weer ff down to earth gezet. Dat is alleen maar prettig. Ik ben er in mijn hoofd toch mee bezig met of zonder ZP. Maar als ik op vakantie ben, hoop ik dat ik er sowieso minder in mijn hoofd mee bezig ben en meer met de prachtige natuurschoon in Oostenrijk.
@Chicken: Idd, zwangere dames hebben altijd gelijk! Zeg eens even dat ik ook zwanger ben EDIT: En jij natuurlijk ook Angel
Uhm *krabt op hoofd* geen idee meid, ik kan dat niet zo goed bepalen voor je hahaha, maar denk niet dat je het je inbeeld hoor!!!
Helemaal duidelijk hoor, maar je bedenkt je al wat om alles wat makkelijker te maken en de klap niet zo hard aan te laten komen elke keer. Maar ik wil echt geen ronde overslaan hoor, echt nie....
dank jullie wel meiden maar het dringt nog niet echt door.... zullen nog wel wat testen versleten worden ben ik bang
Hier nog 1! Na mijn MK wilde ik op afstand nemen, heb het zeker 2 weken volgehouden Oostenrijk klinkt als een prachtig land om te relaxen, veel plezier!