2 voor 5 van kruidvat met ochtend urine,dus zou niet weten wat er mis moet zijn gegaan de controle streep is gewoon net zo als bij de test van gisteren.
@ miranda: ik weet ook niet waarom ik dat gevoel heb, maar dat gevoel heb ik al de hele tijd, sinds ik de clomid heb gekregen. @ done: en gisteren ook diezelfde gebruikt? Anders zou ik ff afwachten, dagje of 3 en dan opnieuw?
hmmm....vreemd gevalletje Done.... Ik denk dat ik misschien toch een predictor zou halen of een ander merk. Die zijn wel duurder, maar ik zou het niet trekken om in die onzekerheid te zitten...
Done, raar hoor . Ik zou over een paar dagen nog eens testen. En een streep blijft een streep toch, even afwachten. Veel succes en sterkte!
Ik ga straks om 11.00 ff de dokter bellen en kijken wat die ervan zegt. Mijn man vond het jammer maar we moeten gewoon blijven proberen.
He balen done, dat snap je dan toch ook niet. misschien idd ff de dokter bellen en anders eventueel een duurdere test. Al is het natuurlijk ook niet altijd zo dat een duurdere test ook beter is.
NOD JULI View attachment 2115 1: irma55 & Moosje25 & Punieka & Hanneke88 & monica076 & Done 2: Matroosje 3: Beertje4 & kimpietjeuh & Nana33 4: Mgwc & Pooh82 5: Lievemama19 & Joh & Ghaze & ricmar94 6: Sabrina79 & Laraxx & Chantal1984 7: Anamie & Susan27 & Suekes 8: Lin71 & Nala79 & tassie221 9: Kimski & Nonja & Bianca75 & Koeky & Zethu & Timon 10: Arka & Kris34 & Chillin & Geesje26 11: Loesje13 & Tihany & Inggo 12: 13: Surf 14: mup & bramtim & Elegance & jojo83 15: Chelleke & Melanina & Wendysunny &Trotsemama1 16: Janis & Nienke 17: cyntje78 & Sass & Qweenie 18: Lynette84 19: blackeyedgirl & Chelle25 & Dees1985 & gp894 & Mermaid 20: Angel79 & Rapoenzel & Lovechild 21: Ninoshka & Maaikyb 22: Inge75 23: Dolphin & Vrouwtjexxx 24: Pearl29 25: meisje89 & Maible & PamPapilio 26: 27: Krokodieltje 28: 29: Sammie88 30: theLady 31: Datumloos: * Sweetcandie * Mcellie Testmarathon: * 8 juli: Suekes * 10 juli: Susan27 75 dames voor de roze auto. 1 Zwanger, 1 Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.cutiegadget.com/pict/mitsubushihellokitty.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen. Welkom nieuwe dames! Wil iedereen er wel even op letten dat ze telkens de laatste lijst pakken om te quoten en dat ze de aantal inzittenden veranderen? Heb mezelf erbij gezet voor 28 juli.
Ik vind het wel heel vreemd dat je eerst een roze streep krijgt....ik dacht dat je die niet krijgt zonder hcg??? Het lijkt me eerder dat dan de tweede test een foute test is...
@ done, de HA is inderdaad goed wat je doet. Hij weet zeker of je zwanger bent of niet. Ik blijf duimen voor je meis !!
@zethu; Ik heb echt pijnlijke borsten, en ben net weer voor 2 uur in slaap gevallen op de bank..had afgelopen week wat steekjes in mn onderbuik, kan echt vanalles zijn...ik wacht maar in ieder geval tot morgen ofzo..was er vorige maand ook vanuit gegaan dat het zwangerschapskwaaltjes waren.. @ Done; ik zou ook nog eens test doen bij de ha, of een andere test thuis. suc6!
Hoi allemaal! Ben er een paar dagen niet meer geweest (repetitieweekend gehad) Voor de dames die morgen hun nod hebben, hoe zit het daar mee? Al kwaaltjes?
Vanmorgen mijn HSG-onderzoek gehad. Het was geen pretje, maar was blij dat het weer achter de rug is. Zometeen werken. Dat is dan wel weer minder. Maar ach dan gaat de dag sneller voorbij. Ik ben wel moe. Of dat nou komt van het wachten of dat het door de medicijnen komt geen idee. Hopelijk is morgen alles rustig in mijn buik. We hebben pas weer in augustus een afspraak bij de gynaecoloog, maar de radioloog meldde dat alles goed eruit zag. Dus nog anderhalve maand wachten voordat we echt met de IUI kunnen gaan beginnen. Ach dat kan er ook nog wel bij na 2 jaar geprobeerd te hebben. Verder iedereen s6 met klussen en/of andere dingen.
nu.nl/algemeen | 'Vrouw moet vreemdgaan bekennen in kraamkamer' ff lachen meiden....maar voor die man echt vreselijk...
vreselijk he! God en dan ook nog 9 maanden lang volhouden...had het dan eerder gezegd...dan had hij misschien nog kunnen kiezen voor jouw en je het kunnen vergeven...maar 9 maanden liegen dat het kind van hem was....pffttt... En als ze geen idee had....dan nog dan vertel je het toch eerder!! Dat je vreemd bent gegaan....en dat je niet weet van wie het kindje is....bah bah bah..stom mens zeg! Groetjes, Miranda
Ja precies, en vooral als je vreemdgaat met een donkere man...dan weet je toch dat het met de bevalling uit kan komen...zo ontzettend stom!! Dat is vreemdgaan zowiezo, maar dit is wel heel maf.
O jeee wat erg! Als het een blanke was geweest dan had haar man het dus nooit teweten gekomen! Zo vreselijk voor die kerel!! Heeft hij 9 maanden zo fier als een gieter rondgelopen, er geld in gestoken, liefde, alles...! En dan wordt dat kind bruin geboren en zegt je vrouw opeens "schat, ik kan het uitleggen, het is niet wat het lijkt" Nu ja Wel dus! Stomme koe...