@ Dames, ga afsluiten... moet zo weg! KnUFFELL!!! @ Dees ik duim voor je! @ Wendy... wat vreemd... (zie mijn album...hihi ook hoopjes...)
@ Vraagje... WAAROM PLAATSEN DE ZWANGEREN GEEN FOTO's VAN HUn TESTJES?!?!? Zo kunnen we toch geen lijntjes turen?!?!? KNUFF! Nu echt weg!
Joehoe...... 19 augustus intake bij veloskundige en krijg daar doorverwijzing voor echo. kleine praktijk bij ons in het dorp dus ze doen het niet zelf. Wel jammer maar nu echo in Ziekenhuis. Dan kan ik gelijk bloed laten prikken. Ohh als ik maar niet flauw val. Ben als de doods voor bloedprikken ehuu voor elke naald ben ik bang. Zelfs die voor suiker te laten prikken. En die doe nog geen eens zeer. HAHAHA Groetjes Lynette @Dees Hopelijk is het innestelingsbloeding. Heb je de Vlos al er over gebeld? Knuuf voor jou.
Hey Dees! Goh wat een spanning meis...pff nou hopelijk is het snel morgen!! *duivels, blijf wƩg uit dat maandverbandje, genoeg onzekerheid nu!*
Hoi hoi, ik las ergens zwangeren bijgekomen? Weet niet wie, heb het niet gevonden! Hier: nog steeds lage temp, kan er echt niet aan uit...
Wow, ik krijg me toch net een opvlieger en het lijkt wel of staat m'n rechterboob in de fik zo warm is deze, niet echt pijnlijke steken maar gewoon ontzettend warm... weird, nog 5 daagjes
zo pff buikpijn net ff naar de blokker geweest kan weer schoonmaken haha heb een neiuwe schoonmaak tik wat me vloer in de badkamer betreft haha Gooi er een zooi bleek en water in schrobben met een bezem en nu trekken haha danzij me vloertrekker die ik net gekocht heb.
goeie middag meiden... hoe is het met jullie?? met mij redelijk...ben wakker geworden met barstende koppijn.. verder gaat alles goed.. we waren zaterdag naar de bios geweest, was wel een leuke film Harry Potter...