Hier is het ff wat minder. Ben toch onig geworden, weet niet of je dat al meegekregen had. En goed ook...pfff heb me een buikkrampen. zo maar ff 2 paracetamolletjes innemen.. En idd HP 6 was geweldig, vond hem beter dan 5..
@ Naliey Ben zaterdag ook naar Harry Potter gegaan. Vond 't ook leuk, al blijhft (lekker cliché) 't boek toch leuker! Ik ben net teruggekomen van 't kruidvat, even twee testjes gehaald. Wil morgenochtend (als er tegen die tijd nog steeds geen duivels in zicht zijn) toch maar een testje erop wagen, al voel ik niks bijzonders. Maar ja, testdrang he?!
@ Chelle, weet nog niet hoe laat, denk om een uur of half 9 (ik slaap de laatste tijd steeds langer uit haha!) Maar meld me wel meteen hier met de uitslag @Melanina, dank je. Ik hoop 't ook zo, maar vermoed het echt niet deze keer... Toch blijft het altijd wel spannend zo'n test...
owh ik ben moe maar kan als ik in bed lig helemaal niet in slaap komen en ben minstens een uur eerder wakker dan normaal....
Hai dames, Hoe staat het hier? Chelle: jammer meid! Op naar de volgende maand! @ik: Voel helemaal niets, nergens last van. Vreemd eigenlijk, ik heb meestal als ik ongesteld moet worden al ontzettende buikkrampen een flink aantal dagen van te voren, op dit moment voel ik niks. ik heb maar een cyclus van 30 dagen aangehouden, maar ik wordt meestal op dezelfde dag als de maand ervoor ongi...dus moet het morgen worden. Voor de zekerheid hou ik toch tot donderdg aan. Hier dus nergens last van...terwijl ik afgelopen maanden dus echt flink krampen had. Oke, ik val weer in herhaling...ik denk niet dat ik zwanger ben...heb op de meest vruchtbare dag niet geklust. Ach, wordt weer tampons inslaan. xxx Vrouwtje
Hai Vrouwtje, Hoop voor je dat je toch aangenaam verrast gaat worden en dat je geen tampons hoeft in te slaan voorlopig
Wat een hoop dames in twijfel haha, ik hoop dat we elkaar straks allemaal vergezellen in de zwangerschapstopics En anders maken we er in NODAugustus weer een gezellige boel van 8)
Ja blijven hopen en dromen! Op een keer staan we echt met zo'n positieve test in onze handen! En deze maand al zou leuk zijn !!
Wat de 6e HP film betrof vond ik het einde echt een domper... in het boek is dat ontzettend uitgebreid en met meer actie ( ik breng het maar even voorzichtig, wil niks voor andere mensen verraden) Wat vonden jullie ( die het boek gelezen hebben ) daarvan?
Ik vind lezen en film kijken allebei leuk, maar uiteindelijk toch meer een lezer Ik was naar de late voorstelling gegaan in Den Haag en jij?
Ben het met je eens. Ik vond deel zes het meest spannende boek in de serie maar dat kwam in de film niet echt tot z'n recht