De film in de bios is de 6e film alweer ja! het laatste boek word verfilmd in 2 films!! Dus uiteindelijk zijn er 7 boeken en zullen er 8 films zijn in totaal, dus volgend jaar en 2011 nog een!
Ja dat ben ik met je eens. Ik vond de film tot aande pauze errug goed, ook leuk hoe ze de puberale ideeen enzo van Harry, Ron en Hermelien wat meer naar voren brachten. Zo werden het ook iets meer normalere kids. Na de pauze ging het best snel.. Het einde had veel spectaculairder gekunt. Maar over het algemeen vond ik deze film het boek veel beter dekken dan film 5 en hij was ook beter te volgen volgens mij als je het boeken niet gelezen had. tenminste dat zei mijn peetoom en twee neven die alledrie alleen maar de films zien en niet het boek lezen.
Ik ga weer even ego wezen, sorry. Ik sta net op het schoolplein en ik kreeg weer flinke ongibuikpijn. Geen krampen ofzo, maar gewoon buikpijn. Net thuis naar de wc en jawel hoor, bloed door het slijm (sorry voor de details), we gaan dus door naar augustus Het is nog niet veel, maar voor mij genoeg om te weten dat dit een gewone ongi is. DA testen zijn dus ook al niet meer betrouwbaar, maar is niet erg. Ik zit dus nog steeds zoals voorgaande keren ook altijd op een cyclus van 29 dagen en dan met een lf van 11 dagen is dat niet te kort???? Ik ga me nu lekker en red bull of 3 drinken hahaha, mag nu toch wel weer ff een paar dagen, ver voor mijn nieuwe ei wil ik weer helemaal gestopt zijn Ga nu snel Jordy op bed leggen en dan de kookpot al klaar maken voor straks. Kom strakkies weer.
Melanina idd jakkes, maar we gaan weer door voor de volgende ronde en augustus is ook een hele mooie maand om beebjes te maken hahaha
Ik kan toch niet al zonder jullie!! We gaan gewoon nog gezellig een maandje door dan worden we een april mama, is heel erg leuk want ben al een april mama zou wat zijn zeg als ze op dezelfde datum jarig zijn haha, ga eens even snel uittellen hoe het dan zit mocht het raak zijn.
officieel kom ik dan uit op 1 mei, heb ik al gerekend, mits ik natuurlijk weer 33 dagen cyclus heb...
wij hadden geen pauze...we keken aan een stuk door.. ik vond de film super op t laatste stukje na idd... van professor Perkamentus vond ik echt erg...(ik leef altijd mee met films echt erg haha, ik zie mezelf daar dan staan) LONDEN - De cast van de nieuwste Harry Potter-film brengt dinsdag een eerbetoon aan de vorig jaar vermoorde Rob Knox. Harry Potter and the half-blood prince gaat dinsdag in première in Londen. De 18-jarige Knox speelt de rol van Marcus Belby in de productie. (las ik ineens ergens, dat wist ik niet)
Oh nee Angel toch... Bekijk bijlage 5103 Echt balen joh! Hoe kwam die bloedneus dan?? Nou dan moeten we samen naar April hoor!!!! He shit, echt klote gewoon! Gaat ie wat?
maar meiden ik ga weer... me ventje is onderweg naar huis en ik moet me nog klaar maken... we eten weer bij me schoonmoeder... mss tot vanaaf en anders tot morgen...
Tnx Chicken!! *knuffelt en vindt troost in de warme veren van Ckicken* haha Chelle ik kom uit op 27 april met een cyclus van 29 dagen, maar ik heb later dan normaal zeg maar mijn ei, dus het zal er net om gaan hangen. Maar mijn dochter is van 23 april en alle 3 de kids zijn allemaal tussen de 39 en 39,5 geboren, zou dus goed kunnen dat er hier straks 2 kids jarig zijn op 23 april hahaha, leuk!! En gemakkelijk anders heb je 2x in de maand het huis vol met visite
Tnx lieverd, bloedneus misschien dan maar van mijn verkoudheid?? Ik weet het anders ook niet, dat was echt 1 van de "kenmerken" waardoor ik er vanmorgen helemaal van overtuigd was. Maar helaas en maakt ook niet uit. Gaat goed, heb er helemaal weer zin in voor deze ronde, nu hoeven jij en Leeuwtje ook niet te foetelen ff slikken en weer doorgaan hier, moet kunnen.