1.Cafeïne (max. 300 mg per dag)2.Rauwe eieren of producten waar rauwe eieren in verwerkt zijn3.(Half)rauw vlees zoals filet americain, rosbief, tartaar, ossenworst en biefstuk die niet doorbakken is4.Vacuüm verpakte gerookte of rauwe vis zoals gerookte zalm5.Roofvissen zoals zwaardvis, haai, snoekbaars, koningsmakreel en verse tonijn6.Rauwmelkse kazen zoals camembert en brie7.Lever of leverproducten zoals paté, hausmacher, smeerleverworst en leverkaas8.Alcohol9.Drop
ffies googlen whaha dankje oor dat lijstje maar vind feta lekker maar weet niet of het een rauwemelks kaas ik haha
misschien staat het op deze link Wat wel en niet te eten/drinken/doen tijdens je zwangerschap | Mens en gezondheid: Zwangerschap ik weet ook niet of het een rauw product is
Ik ga nu eens boodschappies doen de super is tot 19uur open dan kan ik me gaan verkwijlen aan al dat lekkers wat ik niet meer mag hahaha. enne fruithapjes zijn lekker LOL
vriendje roept net vnuit boven naar mij..... of ik het eten niet wil laten aanbranden! laatst was ik aan het zp-en, was het vlees aangebrand ondertussen, hhahahahaha. och ja, konden we wel lakker naar mac.
bij mij waren dat al 2 keer aangebrande aardappels dankzij ZP. Vond vriendje niet erg kregen we aardappelschijfjes uit de frituur
wie van jullie heeft Facebook? ik ben daar verslaafd aan ene spelletje. Farm town. Een boederij runnen. Eenmaal begonnen is er geen stoppen aan.......