met XXX Vin Diesel hihi, die heb ik ook al gezien foute spierballen comedy ik wil vanavond nog Millionaire Matchmaker kijken op rtl5 dat vind ik wel grappig over de top haha,
Hai dames, Ben ik ook weer eens....Had heeeeel veel te doen thuis. We hebben namelijk alles geschilderd ed beneden. Heerlijk opgeknapt!! Daarbij is er van de rest niet heel veel van terecht gekomen hihi. Zelfs om mijn cyclus bij te houden bij het ziekenhuis, dus dat schuif ik een maandje op!! Hoe is het hier verder met de dames? Nog zwangeren bij gekomen? Het stemmen kan trouwens beginnen voor onze droomhuwelijk te winnen. Met marco Borsato erbij van skyradio. Zouden jullie ook willen stemmen, we staan nog niet in die top 101 dus heb nog veel stemmen nodig om kans te maken. Onze code is: SKY 1484 en dan sms je naar 4422 Liefs van mamatje
22.20, is beetje fout programma over een vrouw in LA die vrouwen zoekt voor Millionaire mannen echt niet nadenken en om lachen tv!
goeie savonds!!!! Nog nieuwtjes hier??? Ik voel me goed muur!! ben benieuwd naar morgen, maar ik verwacht dat de duivels om de hoek komen kijken Hoe voel jij je? je laatste berichtje is niet zo posi... **knuff**
Hallo maaiiiii!!! goed dat je je goed voelt! Jammer dat je denkt dat de duvels om de hoek gaan komen...
hallo, dames, wat een gezelligheid hier... augustyus wordt al wat drukker, de reden is minder... zwangere onder ons gefeli! x
rond hangze dan, wel een tip...het meeste zie je als je recht voor de tv zit eeeeys tante!!! hoe'sti met oe?
lekkerrrr; getrouwd, vakantie achter de rug..kan er weer ff tegen aan!!! alleen wel veel werken nu en ni zoveel tijd om hier te kletsen maar moet eerlijk op biechten dat de cyclus dan wel sneller lijkt te gaan!! En jij nog 2 nachtjes w88 opt gesprek... ik ga heel hard duimen voor duidelijkheid en een strak actieplan!!