NOD JULI 2009 Bekijk bijlage 169 1: irma55 & Moosje25 & Punieka 2: Matroosje 3: ricmar94 4: Mgwc & Pooh82 & Sammie88 5: Nana33 & lievemama19 & Joh & Ghaze 6: Susan27 7: 8: 9: Kimski 10: 11: Loesje13 & Tihany 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19:blackeyedgirl 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: * Naliey Testmarathon: * 18 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen! @Tihany, je staat er bij!
ey meiden, ik heb de bloeduitslagen gekregen.. heb idd geen eisprong.. ook al was ik erop voor bereid het komt toch hard aan.. ik moet binnenkort beginnen met de pillen.. maar ik wil even zeggen dat ik even afstand doe, kom minder op t forum... zoiezo doordat ik er teveel mee bezig was, en omdat me eigen pc t niet meer doet, en die van me ventje is erg sloom.. maar jullie zien me vanzelf wel weer verschijnen als ik weer nieuws heb xxx
Hoi Naliey, Het is verschrikkelijk om zoiets te horen. Maar met behulp van pilletjes kan je ook kindjes krijgen. Krijg je eerst nog provera o.i.d. om te kijken of het daarna vanzelf weer komt, of krijg je gelijk de hele rataplan? Ik zal je ook van de lijst afhalen. groetjes en een dikke knuffel
NOD JULI 2009 Bekijk bijlage 181 1: irma55 & Moosje25 & Punieka 2: Matroosje 3: ricmar94 4: Mgwc & Pooh82 & Sammie88 5: Nana33 & lievemama19 & Joh & Ghaze 6: Susan27 7: 8: 9: Kimski 10: 11: Loesje13 & Tihany 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19:blackeyedgirl 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: * Testmarathon: * 17 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen!
@Naliey: Hee meis wat een rot nieuws zeg! Gelukkig maar dat ze met hormonen gewoon een eisprong kunnen opwekken en dat jullie dan nu hulp krijgen. Het is natuurlijk heel naar om zulk nieuws te ontvangen, maar on teh bright side, je kansen worden dan vanaf nu ineens heel veel groter. Veel sterkte en heel veel succes in je aankomende ronde met medicijnen! *Dikke knuffel* @Susan: Ah, toch jammer dat je test nega was . Dan was het inderdaad gewoon een hele korte ongi. Hopelijk betkent een korte ongi - dat alles sneller gaat en je je eitje ook sneller hebt! @Ricmar & Blackeyed girl: Vreemd dat jullie ook van die korte ongi's hadden - misschien is het een seizoensding ofzo - dat het beinvloedt wordt door de hoeveelheid zon (hoewel ik hier nog nooit van heb gehoord). Hier geen korte ongi, ik zit nu op dag 4 en de duivels zijne r nog steeds - maar het wordt gelukkig al wel minder. Ik hoop dat vandaag of morgen de laatste dag is, zodat we ook weer aan de klus kunnen. Overigens ben ik bijna altijd 4 dagen ongi, dus voor mij is dit heel normaal. @Tihany & Ghaze: Welkom in juli. Jammer dat het de vorige ronde niet is gelukt, maar nieuwe ronde = nieuwe kansen.Veel succes!
@Naliey, wat een rotnieuws!! Maar inderdaad, nu je dit weet, kan er verder gekeken worden hoe en wat. Hoop dat het allemaal snel mag lukken!!!
ik weet niet precies welke pillen ik krijg, dat heeft ze niet gezegd.. maar ik hoop snel ongi te zijn en ik hoop dat ik snel met de pillen mag beginnen...
NOD JULI 2009 Bekijk bijlage 181 1: irma55 & Moosje25 & Punieka 2: Matroosje 3: ricmar94 4: Mgwc & Pooh82 & Sammie88 5: Nana33 & lievemama19 & Joh & Ghaze 6: Susan27 7: 8: 9: Kimski 10: 11: Loesje13 & Tihany & Inggo 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19:blackeyedgirl 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: * Testmarathon: * 18 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen! Zo! Ik sta op 11 juli! =)
Goedenavond dames, Ik heb vandaag op het werk gehoord dat ik volgend schooljaar in elk geval 2 dagen kan blijven en volgende week hoor ik de rest. Of in elk geval voor de zomervakantie. Dit worden zo goed als zeker 5 hele dagen. Ben helemaal blij. Nu komt alleen de vraag naar boven wil ik wel zwanger worden nu ik eindelijk de kans heb op een beetje vastigheid in het onderwijs. De kansen op een vaste baan al is het maar voor een jaar zijn heel klein en met heel veel haken en ogen. Aangezien ik voor ziekte werk gelden alle regeltjes niet voor mij en kunnen ze mijn niet na 9 maand wegsturen. We zijn nog in twijfel..... maar ik denk dat wij een langere pauze nemen Ga mezelf bij deze ook maar van de lijst halen
NOD JULI 2009 Bekijk bijlage 181 1: irma55 & Moosje25 & Punieka 2: Matroosje 3: ricmar94 4: Mgwc & Pooh82 & Sammie88 5: Nana33 & lievemama19 & Joh & Ghaze 6: 7: 8: 9: Kimski 10: 11: Loesje13 & Tihany & Inggo 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19:blackeyedgirl 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: * Testmarathon: * 17 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen!
susan ik begrijp je beslissing en wens je veel succes met je verdere carriere. wie weet tot volgend jaar(al hoop ik dan zelf zwanger te zijn)
Bedankt Ricmar, en idd jou hoop ik dan niet meer tegen te komen op een NOD lijst. Maar gewoon ergens anders op dit forum in een zwager zijn lijst. Nu ik jullie reacties zo lees(had ook in juni gepost) lijkt het net of ik voor mijn carriere kies en geen kids wil. Maar zo is het niet. Wil liever eerst even werken en dan kinderen. Eerst had ik geen uitzicht op een baan maar nu dit op mijn pad komt neem ik het graag aan. Als ik eenmaal zwanger ben en een kindje heb zal het toch moeilijker worden om in het onderwijs meer vastigheid te krijgen.
NOD JULI 2009 Bekijk bijlage 244 1: irma55 & Moosje25 & Punieka 2: Matroosje 3: ricmar94 4: Mgwc & Pooh82 & Sammie88 5: Nana33 & lievemama19 & Joh & Ghaze 6: 7: 8: 9: Kimski 10: 11: Loesje13 & Tihany & Inggo 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19:blackeyedgirl 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: * Testmarathon: * 17 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen! Ik heeb even het plaatje er weer bijgezet. @Susan: het is geen makkelijke keuze om te maken. Wij zijn ook pas echt begonnen toen ik een vast contract kreeg.
Hallo meiden, Ik kom me hier melden. Heb gister een mk gehad en als ik van me vorige cyclussen uit ga dan is 7 juli mijn nod. Ik ga uit van 28 dagen maar weet het nu natuurlijk niet zeker. Deze maand ga ik niet bewust klussen, we zien het wel. groetjes anamie
NOD JULI 2009 Bekijk bijlage 244 1: irma55 & Moosje25 & Punieka 2: Matroosje 3: ricmar94 4: Mgwc & Pooh82 & Sammie88 5: Nana33 & lievemama19 & Joh & Ghaze 6: 7: 8: 9: Kimski 10:Arka 11: Loesje13 & Tihany & Inggo 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19:blackeyedgirl 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: * Testmarathon: * 17 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen! Ik heeb even het plaatje er weer bijgezet. @Susan: het is geen makkelijke keuze om te maken. Wij zijn ook pas echt begonnen toen ik een vast contract kreeg