Meiden! Er is hier een fee ten tonele verschenen! Zie alhier: Bekijk bijlage 5200 De grote Roze Fee! En nu heb ik een idee! Als we nou eens allemaal in een rij gaan staan... zodat we steeds meer naar voren gaan... En verschijn je recht voor de grote Roze Fee De regel is: je krijgt 1 wens mee! Dus denk goed na over die ene wens want voor je het weet ben je een ander mens! Misschien wel een échte mama met alles erop en eraan Samen met een kleintje midden in het leven staan Dit was een stille hint kijk zelf maar welke wens je belangrijk vindt! Niet dringen meiden 1 voor 1 je komt écht aan de beurt maar niet meteen Een 'nummertje' trekken is hier heel normaal En zo krijgt dit verhaal tóch nog een moraal... Geduld is een schone zaak Voor je het weet is het raak! En dan komt je grootste wens ineens uit Tja en wat wens je dan nog meer, behalve die mooie roze buit?!
Beetje maar heb daarnet alleen nog maar een omelet knoppe stuk kaas droog worstje en 2 broodjes pasta gehad. Dat word morgen op geplande tijden eten zonder tussendoortjes
he dames ik was er weer! leeuwtje wil je een bakkie thee met honig? miss helpt het! even een vraagje plaatsen hier want de vk hier heeft daar geen antwoord op gegeven... 2 dagen voor nod nega-test op nod licht posi-test nu bloedverlies minimaal als ik morgen test dan moet het als het mis is toch weer nega zijn... bloedverlies was gister al begonnen? en als het niet mis is dan moet het verdubbelt zijn toch want hcg verdubbelt elke 2 dagen toch? verder heb ik weer gevoel in mijn buik alleen nu posi beetje het gevoel alsof er wordt geduwd tegen mijn buik alleen dan vanbinnen uit(niet hard duwen maar zacht).
oei. vreetbuien omdat...... Meestal kondigen die bij mij ongi aan maar ja.... Zal bij jou ook wel of niet deze keer. je had toch geen ei. (behalve in je omelet)
@ Leeuwtje, Nee het is al lange tijd van oke nu moet het bah bah niks aan. Hier heb ik veel meer lol aan . @ Chelle, bij mij geen vreetbuien als ik ongi moet worden. Morgen is dag 29 als ik het word ben ik ongi zonder EI. Het kan maar ik denk dat het voorlopig nog wel ff op zich laat wachten. Maar met mijn lichaam weet ik het nooit.