Thanks, heb mn best gedaan... Is een mooie gedachte toch? Dat je in de rij staat en dat je beurt ook komt!
@ tante mars. Je hebt woensdag toch je gesprek of niet. Ben wel benieuwd wat daar uit gaat komen. laat je het wel ff weten...
ben het nog niet tegengekomen maar als het niet meer leeft(weet niet hoe ik het anders moet plaatsen) heb hier gelezen dat de hcg dan ook achteruit gaat...
Dat is DE goede gedacht. Dat probeer ik mezelf ook elke keer voor te houden als ik weer ongi geworden ben. Mijn beurt komt nog wel....
Ja ja ik hou me aan me meldplicht weet niet of me internet er dan nog opzit (ivm ander netwerk o.i.d.) maar anders sms ik wel ff iemand van het forum die het er opzet .. @ 3kats nee niet misselijk, dalijk ff een hap frise lucht achterhuis en in de douche en dan kan ik wel weer een half varken op. Ik zit nooit vol whahaha erg, maar goed.
Ik had een lege vruchtzak van 12.6 week in me buik, en het vruchtje was weg waar het is gebleven is een raadsel. Maar me test was heeeeeeeeeel vaag, en dan ineens goed positief (12.2 week) .Ieder lichaam is verschillend.
sorry hoor als ik zo loop te zeuren met mijn vragen en alles dubbel vraag maar ik wordt hier zo onzeker van en dat ben ik anders nooit....
Nee meis, dat maakt toch helemaal niet uit.. dat is toch logisch. Ik denk dat ik ... correctie ik weet dat ik dat ook zo zou hebben.. Daar zijn we voor. onthoud dat goed.
uh jawel hoor als je piercings lang hebt dan rekken de gaatjes wel eens uit en dat i c m een te klein balletje iedereen denkt nu mmm waar hebben ze t over