UHm via hyves de url (op de foto staan rechtermuisknop eigenschappen en de hele link koopieren) die in het bestand upload doen en dan op paperclipje drukken dan krijg je een rode regel die drukken en dan komt er atach ofzo testaan. En dan is die geplaatst whaha .. maar dames ik ga er vandoor.. Lekkre slapen allemaal Knufff @ chelle ja ze is tam
wat 'n skattie.. Nu ben ik echt weg. Owja en weet niet of ik er morgne ben ivm dat netwerk gebeuren.. Toedels
@ 3kats , wat een schattie, Maarre ga zelf ook zo slapie doen... Morgen is er weer een nieuwe dag en dan kom ik wel weer ff spieken.. truste
truste tante en chelle ik blijf nog ff om mijn banner te checken! tot hij verspringt dan hé! edit hij is al verspongen dus ik ga ook naar bed!
Hihi die Leeuw hihi Die Leeuw is een genie! Wat rijmen betreft ben jij de beste van ons allemaal Grappig al die dingetjes die je er dan bij haal Laat je baas het maar niet horen Dat je eigenlijk voor het rijmen bent geboren! Misschien zou ie je dan wel ontslaan Zodat je alleen nog maar aan het moederen kunt gaan Nou ja dat is denk ik ook niet zo'n straf Want dat betekent dat Mr Leeuw jou een kindje gaf! En is het weer koffietijd voor jou Dan weet ik dat ik slapen ga, gauw! Want morgen is er weer een dag Vol met gezelligheid, lol én natuurlijk een brede lach!
waar werk je?? ik heb een folderwijk van ongeveer 2 a 3 uurtjes... maar aangezien ik t al zo druk heb ga ik t niet optijd redden ben ik bang.. 3 uur is me ventje klaar en dan moeten we weg...
*KNUFFEL* Wij hebben een gedeelde 1e plaats qua rijmen, samen met Angel. Die kan er ook wat van! Slaap lekker meid Lekker dromen over dubbeltjes, stuivers en centen...