Angel ligt vast al in bed...te dromen over nog een (B)engeltje!! HIhi dubbeltje=zeker tweeling? Heitje gaat denk ik nog maar niet voor een vrijpartijtje.... Meer voor een boekje en en inderdaad lekker dromen!!!
ik ga ook slapen... morgen vroeg op. veel succes voor degene die gaan testen en niet ongi gaan worden! leeuwtje werk ze! naliey sterkte morgen heitje lees ze x
truste alle meiden die naar bedje gaan... ik blijf nog ffies.. zometeen vast dingetjes opruimen, hoeft dat morgen niet meer..
Bekijk bijlage 5205 Slaap lekker iedereen! En Leeuw, letterlijk naar het Engels vertaald: Work they! Ghehe
He sjips, ik zie Angel!! Meis wat ben je weer laat! Ik ga echt slapen hoor...spreek je morgen vast weer!! *dikke knuffel!*
Maaaarrr... ik ga zo mijn man weer meeslepen naar bed Daar kwamen we net vandaan maar wilden toch nog even wat drinken na de..eh. inspanningen. Weltrusten Ladies en Dees,ik hoop morgen je positest te zien/lezen!
Oh schaam schaam heb de helft nog niet bijgelezen. las helemaal in het begin van farmtown en toen viel me in dat ik mijn boerderijen nog even moest leeghalen voordat alles weggegooid kan worden whuahaha. Ik zit op facebook bij farmtown, farmville en yoville al doe ik met de laatste eigenlijk niet meer zoveel. Heitje Angelke heeft je uitgenodigd Maar goed ineens was het toen dus alweer (te) laat Ga snel douchen en slapen, tot morgen lieverds!!!
FF klagen hoor, sorry! Ik voel me nog steeds niet bijster goed, geen eetlust e.d. Dit kan maar beter de juiste oorzaak hebben, want anders... @Angel: Jij hebt dus nu al die boeren werkeloos gemaakt? Alsof de agrariër het al niet zwaar genoeg heeft! @heitje: Sleep tasty!
Goeie morgen dames... ik ben weer een xtje eerst is nu de 2e x haha.. vandaag een drukke dag... dus ffies ontbijdten en daarna t huishouden doen... en dan wachten op het gastouderbedrijf...
goedemorgen damess, bloeden is vrijwel gestopt, allleen de test is weer negatief dus het is wel fout gegaan helaas. tot vanaaf