Morguh Angel @ Muurtje: Gaat super.... ben gister naar de dokter geweest voor het twijfelen van nog een 2e kindje, omdat ik bang ben dat mijn lichaam het niet aan kan. Hij zegt alles lekker op zijn beloop laten en er niet voor de volle 100% voor gaan, maar gewoon klussen en zien waar het schip strand. Is het raak hebben we gelijk, zo niet dan hoeft het ook niet...
05.00 uur Hier gaat de wekker elke dag om 06.00 uur en dat vind ik al vroeg. Ga je ook altijd vroeg naar bed dan?
@ queenie, Zwaar BUMMER! Dat idd de nieuw medicijnen maar goed aan mogen slaan! Het is zoals de wet van Murphy... Waarom makkelijk als het moeilijk kan en eh... die andere die meer hier mee te maken had ben ik kwijt... He! Het schiet niet op met mij vandaag. Hoe dan ook heel veel sterkte! Trouwens wat voor een werk ben je aan het zoeken?
Haha ja probeer altijd om half 10 te slapen haha lig er ook altijd vroeg in ben echt een ochtend mens .
Tja zo schijnt het te zijn. We doen gewoon lekker moeilijk......hahaha Thanks! Financieel administratief zoek ik iets......(boekhouden)
@ Angel en Mermaid, ik heb zo'n uittreding gehad! Toen ik met mijn snowboard van een helling af donderde... toen stond ik tussen de rest van de toeschouwers opeens naar mijzelf te kijken hoe ik saltogewijs langs flitste... Niet goed...hele bizarre gewaarwording... Verder ook gehad met een auto ongeluk... Sta ik gewoon naar mijzelf en mijn moeder te kijken... Heel bizar. het meest bizarre wat ik ooit heb mee gemaakt... Was dat ik van de snelweg af kwam en opeens een flits van mijn opa's (net overleden) gezicht zag met een hele lieve glimlach... En ik trapte keihard op de rem... Bleek .. dat als niet zo hard op de rem was gaan staan ik gewoon een fietser (die keihard door rood kwam fietsen) volgens mij dood had kunnen rijden... *zucht* Ik heb zitten sjeeken in de auto.. Mijn moeder zat naarst mij. Die zei.. wat gebeurde er? Ik vertelde het haar... Het was haar vader die ik had gezien... Nou wij in tranen bij de eerste de beste parkeerplek... en dat voor 2 hele nuchtere meiden. hihi
Jakkie mijn wekker gaat boven... ik moet opstaan... geen zin in. hihi.. Zit trouwens al beneden achter de eettafel.. hihi
Wow Muurtje dat is zeker bizar!! Wel ook heel erg mooi hoor!! Moet de meiden naar school brengen, ben er over een half uurtje weer
Ik ga helaas afsluiten, kom later op de dag nog even spieken! Mermaid! Dikke knuffel! Angel en alle andere natuurlijk ook! Liefs Muurtje!!
Idd bizar. Ik heb ook een keer iets heel raars gehad. Was op mijn werk al iets van 5 jaar geleden ofzo. Ik zat even alleen te lunchen in het keukentje wat boven kantoor zat. Ik had eigenlijk niet eens door dat er iets "raars" met me gebeurde/aan de hand was. Achteraf gezien voelde ik me wel een soort afwezig, of licht in mijn hoofd ofzo, ik kan het eigenlijk niet goed omschrijven. Maar toen kwam er ineens een collega binnen en toen viel ik een soort terug in mijn lichaam, echt met een schok, net als je droomt dat je valt en dat je dan zo ineens wakker schrikt. Ik schrok echt onwijs. Volgens mij keek ik ook heel geschrokken, want mijn collega vroeg of alles wel goed ging. Ik heb geen idee wat het was, maar ik denk zelf aan een uittreding ofzo. Ik heb het daarna nooit meer gehad, maar denk er nog best vaak aan. Ik vond het best een btje eng, maar wel heel interessant.
Dag dames, Ik voel nog steeds geen menstruatiekrampen, heel af en toe een heel klein ietsie beetje, maar dat kan ook doordat ik de deken van me afsloeg in de nacht en zonder hempje ofzo sliep. Maar goed...ik wil eigenlijk testen, maar heb express nog geen test in huis, zodat ik me niet gek ga maken. Maar vrees dat ik straks naar de KV ga om ze eens even aan te schaffen. Ik heb verder helemaal nergens last van, terwijl ik bij mijn menstruatie allerlei klachten heb. Het lijkt alsof mijn borsten wat zijn opgezwollen...maar ja, ik heb geen zwangerschapsgevoel, helemaal niets. xxx
Mocht het deze maand niet raak zijn dan ga ik inderdaad ook geen testen meer aanschaffen volgende maand tot net voor m'n NOD of op m'n NOD want word nu gek van het feit dat ze in huis liggen en heb er ook al 2 gedaan... dommmmmmmmm
@ Dees, dikke knuf @ Sylvia, balen meid, zie je wel in aug @ Mel, jij bent een bezig bijtje op de vroege ochtend ik heb alleen vanochtend de was aangezet
@babebabe: nee, ik word er erg neerslachtig van, ik zocht gisteren wel naar een test, dacht dat ik er namelijk nog wel een had, ben blij dat ik niks heb gevonden. Ga nu pas vrijdagochtend testen...als ik dan nog niet ongi ben. Ik hoop dat ik me eraan kan houden, hihi... @chicken: welke boete krijg ik als ik mijn eigen regel overtreed? (vrijdag testen) haha