hihi ik heb een heel magazijn aan testen thuis liggen maar afgelopen periode geen een hoeven te gebruiken
Het is uitermate onverstandig om eigen regels te maken. Deze dienen te allen tijde opgevolgd te worden. Desondanks wil ik u ambtshalve toestaan om uw testdoel, te weten vrijdag te vervroegen met maximaal 2 dagen. Op het niet nakomen van deze door mij creatief verzonnen regel, staat een zogeheten "sta-niet-voor-aap-maar-voor-kip-dans". Details te bepalen door de overige forumleden. Hoogachtend, Commandand Kip met Haan in buik.
Kids zitten gelukkig net optijd op school, begint hier weer te regenen Mag toch hopen dat dat niet zo 6 weken verder gaat na deze week:x Mermaid dat is idd ook heel erg apart zeg Enige wat ik nog weet is toen ik op bed ging liggen dat de kamer begon te draaien en ik het gevoel in mijn lichaam kreeg alsof ik idd aan het vallen was, maar ondertussen kreeg ik ook het gevoel alsof ik boven mijn bed hong. Kon mezelf niet mee bewegen en dergelijke. wat ik wel heel vaak heb, mar weet eigenlijk niet of dat een soort van uittreden is of helderziendheid.....Ik kan als ik in bed lig precies in gedachte zien hoe de kids erbij liggen (lukt me niet altijd hoor). Of als ik mijn ogen sluit in onze slaapkamer waar het pikkedonker is 's nachts, zie ik evengoed de kamer alsof het verlicht is. Klinkt vaag allemaal he, maar soms is het best grappig. heb op dat gebied al veel mee gemaakt dus vindt het zo snel niet eng meer allemaal babebabe kijk maar uit!! Chicken heeft een scherpe snavel!! Als die je op je vingers kipt als je te vroeg test....whoesj Vrouwtje spannend dus! ik ga hard voor je duimen dat de duivels weg blijven!!
Haha, nou ik ga dus zaterdagochtend weer testen is de bedoeling als de duivels hun intreding nog niet gedaan hebben dan.............. alleen tja, je leest soms verhalen van meiden die 4 tot 6 agen voor hun NOD al positief testen en als je dan zelf negatief test voor je NOG ga je weer twijfelen... waarom hebben zij al wel zoveel HCG in hun Urine, zou het dan toch niet raak zijn... om GEK van te worden.
Vriendelijk dank voor u uitermate snelle reactie. U begrijpt wel dat ik liever niet een "sta-niet-voor-aap-maar-voor-kip-dans" wil verrichten. Ik zal dan ook uw uitspraak respecteren en woensdag, mochten er nog geen duivels te signaleren zijn, een test wagen. Met vriendelijke groet, Vrouwtje xxx
oke...dat klinkt vrij logisch haha, weer wat nieuws geleerd ik ga gewoon m'n werkdagen maar vol maken en zaterdagochtend zien we dan wel weer verder!! Heb ik nog ff een vraagje dat sporten betreft... ik weet dat het in principe gewoon kan, maar vind het persoonlijk beetje eng... ik doe aan spinning en das best wel intensief steeds weer in en uit je zadel ploffen enzo... maar goed, hoe zeg ik tegen m'n vriendin dat ik niet meer wil spinnen zonder te laten weten dat ik (denk) zwanger te zijn..........??????????
Moge ladies, Heb nog niet terug gelezen dus weet niet of ik iets heb gemist... Ik droomde vannacht heel duidelijk dat ik testte en dat ik een tweede roze streep kreeg te zien, ik was zoooo blij!!! Toen ik vanochtend wakker werd was 't erg teleurstellend te beseffen dat ik nog moest gaan testen. Heb 't gedaan maar negatief zoals ik ook verwachtte. Nog geen duivels maar weet bijna 100 % zeker dat ze eraan komen. blllggh!! Laat ze dan nu maar komen ook.
Goedemorgen dames, Weinig vrolijk nieuws, wat ik zo hoor... Vooral Dees, heb meis das nou jammer, balen voor je meid... @ rapoenzel, lees ik het dan goed, dat jullie er misschien toch weer een beetje voor gaan..... een ieniemienie beetje @ ego, de duivels tieren welig, blegh, werd gewoon misselijk wakker van de buikpijn...niet leuk...echt niet leuk
he balen ninoshka.. moet nog echter ook al weer gaan, moet nog ff boodschap doen voor dat de visite komt, komt straks miss nog ff spieken... doei
even doorheen bijten chelle, 1 ding, nu heb je een goede reden voor een chocoladevreetbui Bekijk bijlage 5213
ik heb gisteravond een pak chocoladekoekjes in 1 keer weggewerkt... chocogolven van verkade... mmmmmmmmmmmmm lekker........ haha, normaal gesproken kan ik me aardig inhouden, maar ik MOEST gister chocolate hebben haha,
Nu we over eten bezig zijn, ik zit na 2 happen echt vol en dan kan er niets bij! Ik heb geen speciale dingen waar ik zin in heb ofzo. Dacht ff melden Ik ga poetsen. xxx Tot later ladies!
@ BEG: OMG, wat doe je me aan met die overheerlijke chocolaatjes!!! Mjammie!! Ik heb er helemaal zin in.
Dag dames, daar ben ik weer even! Wat hebben we het over 'zweverige' dingen, uittredingen e.d. Heb dat zelf nog nooit gehad, maar kan wel heel intens dromen. Telt dat ook? @Symptomen: mijn tepels worden steeds gevoeliger, had ik vorige maand ook! @Chocola: Ga weg met die dingen, ik word al depri van de weegschaal