NOD Juli 2009

Discussion in 'NOD forum' started by blackeyedgirl, Jun 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Chicken: Zeg eens wat strengs tegen me! Heb zoooo hard de neiging morgenochtend al te testen... Die mormels schreeuwen tegen me :(

2. Timiris

Timiris Bekend lid

Jul 6, 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Oeh,zweverige praat!
    Ik ben er mee opgegroeit, mijn moeder pendeld,legt tarot en dat soort dingen,dus ik vind het heel normaal.
    Als kind heb ik veel last gehad van 'geesten' of iig gebeurtenissen die ik oppikte waar ik last van had.
    Gelukkig is dat grotendeels voorbij,want ik was er erg bang van.
    Wel kan ik soms overmand worden door andermans emoties, ik pik dingen van mensen op.Zeker mensne die ik goed ken.
    Zo kan mijn man naast mij op de bank zitten,en binnen een seconde flap ik eruit: zo,heb jij hoofdpijn ofzo?
    Dat heb ik al gezegt voordat ik het denk,en dat heb ik zo wel met meer dingen. Verder pendel ik zelf,heb runestenen en doe wel meer van dat soort zweverige dingen :p
    Mensen die me kennen zijn het al gewent haha

3. Timiris

Timiris Bekend lid

Jul 6, 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    LAAT HET!
    Wij gaan gezellig samen pas vanaf NOD testen!!!

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Geachte Leeuwtje,

Allereerst geef ik u hierbij een voorwaardelijke boete voor het opdracht geven aan mij. Ik ben namelijk degene die opdrachten uitdeelt en niet u. Gekoppeld aan het feit dat u van plan bent eerder te testen, wordt de hiervóór genoemde voorwaardelijke straf omgezet in een onvoorwaardelijke straf. De straf wordt bepaald door de juryleden op dit forum. Te milde straffen of juryleden die vinden dat eerder testen wel door de beugel kan, worden ook beboet.

Heeft u nog enig verweer hier tegenin te brengen..mevrouw Leeuwtje?

Zo niet, dan verzoek ik de forumleden een passende straf te verzinnen. Creativiteit wordt zeer op prijs gesteld.

Ik wil u wel mededelen dat ik dit niet doe om jullie te pesten, maar omdat ik ten zeerste op alle meisjes gesteld ben.

Hoogachtend,
    Kip

5. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    @ BEG, het is maar goed dat ik die chocola niet gezien heb voordat ik boodschappen ging doen hihihi
    maar heb gistermiddag al een hele plak naar binnen gewerkt.
    Mocht ik van mezelf omdat ik oooooooooo zo zielig was...

6. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Geachte rechter Chicken,

Als verweer breng ik aan dat de hormonen de schuld hebben van mijn opdracht aan u. Ter zelfbescherming moest ik door iemand halt toe geroepen worden. Het was dan ook niet zozeer een opdracht, maar een verzoek.

Hoogachtend,
    mevrouw Leeuw

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Over zweverige dingen gesproken ik had in ons vorige huis (is van 1908) altijd dat onze tv op 00 sprong.... en ook alleen als ik alleen thuis was, als vriendlief er was gebeurde het nooit... :S (die heeft ook totaal de schijt aan zweverige dingen, staat daar totaal niet voor open!)

En ik ben niet zo van de straffen.. ik weet hoe moeilijk het is om niet te testen, ik ben meer van de positieve inspiratie om het NIET te doen.... moet ik ook nog volhouden tot zaterdag!!! jemig wat lijkt die dag ver weg...........:$

8. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hoi meiden...
    ik heb niets teruggelezen aangezien ik op werk zit..
    heb ik nog wat gemist? nog roze erbij?
    Ik heb vandaag weer getest en daar stonden helemaal geen streepjes op? oude testen er weer bijgepakt maar daar zijn ze toch echt zichtbaar... grrrrrr irritant hoor.. wil gewoon een duidelijke test in handen hebben ;)
    dokter heb ik gebeld maar die prikken geen bloed... doen het ook via ochtendurine testen met dezelfde testen als ik gebruik dus schiet er niets mee op...
    wat moet ik nou> ben ik nu wel / niet zwanger???
    zit even in een dipje...

9. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ja, mevrouw... :(

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Geachte mevrouw Leeuwtje,

Ik heb uw verweer gelezen, beoordeeld, nagezien, doorgelopen, behandeld en afgerond. U geeft zwaarwegende feiten aan waardoor ik kan concluderen dat u tijdelijk ontoerekeningsvatbaar was. U verdient het daarom niet om door de juryleden bestraft te worden. Ook omdat u zelf om hulp heeft geroepen doet mijn kippenhart smelten. Ik kom daarom terug op eerdere uitspraak en zal niet overgaan tot strafmaatregelen. Ik wil u er wel op wijzen dat testen voor NOD nog steeds strafbaar is. Ik neem echter aan dat mijn reprimande (hihi) dusdanig indruk heeft gemaakt dat u het niet zover laat komen.

Hoogachtend met een knuffel,
    Kip

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Goeiesmorges!

@Angel: ahh heb je niet bijgelezen? En ik had nog wel zo’n mooi feeëngedicht die ook voor jou bedoeld was! (Voor iedereen hier hoor, hihi)
    @Leeuw: haha sleep tasty! Was al bang dat mn grapje mislukt was maar je bent scherp, hihi!
    @Dees: ah nee toch meis…shit dat is echt echt echt niet eerlijk :( Veel sterkte hoor!
    @Qweenie: jeetje het zit je allemaal niet mee op het moment….Maar de aanhouder wint dus kop op he, niet de moed opgeven!
    @Muur: wow wat een ervaringen zeg heb je gehad, ben er stil van!
    @Chicken: hahahahaaa jij bent écht een goeie NOD-kip!!! Hahaha lig helemaal dubbel hier! (sorry ik weet dat je een commandant niet mag uitlachen maar ik ben nog niet in de gevarenzone toch…? :D)
    @Mermaid: wow ook al zo’n bijzondere ervaring!
    Ik weet alleen van een keer dat ik in bed lag en toen ineens mezelf in bed zag liggen, ik hing er ergens boven, dat was ook weird!
    @Ninoshka: ahhh nee balen zeg!! Nou hopen dat die stomme rotduivels wegblijven en dat je alsnóg posi test met een paar dagen!

@All: check mn temp! Hij is mega gekelderd! Huwh?

12. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    @ Zweverig.

Aan de ene kant geloof ik er niet zo in, maar heb dus zelf ook al een paar keer meegemaakt (in de puberteit) dat ik flauw viel en dat ik mezelf zag vallen. Het was bij mijn ouders in de woonkamer en ik stond op, werd licht in mijn hoofd en viel flauw tegen de gangdeur gleed ik zo naar beneden. Dat heb ik dus zelf zien gebeuren. dat is ook best creepy...

En ik schijn dingen heel goed aan te voelen...zonder dat ik het zelf besef...onbewust dus....
    Ik weet wanneer iemand ergens mee zit of zo.... heel apart....maar wel bijzonder..

volgens mij moet je er wel voor open staan, anders lukt dat niet...

13. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Geachte mevrouw Chicken,

Hartelijk dank voor uw genade, ik ben bijzonder dankbaar. Derhalve zal ik ook tot mijn NOD wachten met testen.

Hoogachtend,
    Mevrouw Leeuwtje

14. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @heitje: Innestelingsdip?!? *Duim duim duimerdeduim!*

Goedemorgen trouwens :D

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    HOpe zo! *diperdediperdeduimerdeduimerdedip!*

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @ allemaal:
    ben ik weer!
    Hoeveel keer moet ik nog zeggen dat online chocolade extra extra extra light is? 0 cals!

@ Kip:
    ben jij in het dagelijks leven ambtenaar ofzo? ;)

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    even mijn ontbijtje bij elkaar zoeken

18. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik geloof niet in 0 cal chocola. Als ik het op het scherm zie, ga ik het in het echt eten. Plenty calorieën! :p

@heitje: *Leeuwtje doet het innestelingsdipdansje!* Shake that booty!

19. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Neem een chocolaatje :p

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hoe voel je je leeuw? Zie dat je je banner weer op 29 hebt gezet...terwijl je niet weet of je cyclus ook weer die lengte heeft! Ohh meid spannundddd!

Share This Page