haha ik denk echt wel dat ik daar meet hoor soms duw ik zelf zo hard om zeker zijn dat het ertegen zit dat ik mezelf pijn doe. Och my god ik ga dit berichtje nooit meer herlezen hahahahahahahahahahahah
Ik zie hier veel dames er na maanden nog de moed in houden, dus ik hou vol. Ben wel vorige week wel naar de gynaecoloog geweest, maar hij zegt, terecht, dat 80% van alle vrouwen in het eerste jaar zwanger zijn, dus daar zet ik mijn geld dan maar op. Ik heb al twee dochters, dus we kunnen het wel, daar hoeven we niet aan te twijfelen. Hoe sta jij er nu in??
WIj hebben al een dochtertje. En nu derde ronde. Mijn cyclus is nogal onregelmatig 31-34 dagen. Nu zit ik aan dag 21 geloof ik.... Ik weet dat ik nog niet mag klagen. Maar dat wachten duurt zo lang. En heb schrik dat mijn cyclussen steeds langer zullen worden en ik wanhopiger... sorry voor mijn gezaag jongens!
@ Done gefeliciteerd geniet ervan Hier steekjes in mijn buik en tepels. Doet soms echt pijn. Maar we blijven met de voetjes op de grond.
Hehe, eindelijk het einde bereikt van vandaag! Meiden, wat tikken jullie veel! Dat word wat vanaf morgen, want dan ga ik beginnen met mijn nieuwe baan. Afgetobt jullie proberen bij te houden. Ik heb met het voelen van mijn ei nog wel geklust. Kan helemaal geen kwaad. Afgelopen dagen kon niet ivm verplichte onthouden ivm semenonderzoek. Het is nu wachten op de uitslag.
NOD JULI Bekijk bijlage 2178 1: irma55 & Moosje25 & Punieka & Hanneke88 & monica076 & Done 2: Matroosje 3: Beertje4 & kimpietjeuh & Nana33 4: Mgwc & Pooh82 5: Lievemama19 & Joh & Ghaze & ricmar94 6: Sabrina79 & Laraxx & Chantal1984 7: Anamie & Susan27 & Suekes 8: Lin71 & Nala79 & tassie221 9: Kimski & Nonja & Bianca75 & Koeky & Zethu & Timon 10: Arka & Kris34 & Chillin & Geesje26 & Mamavan Rowan 11: Loesje13 & Tihany & Inggo & Sebratje 12: 13: Surf 14: mup & bramtim & Elegance & jojo83 15: Chelleke & Melanina & Wendysunny &Trotsemama1 16: Janis & Nienke & Snoopy78 17: cyntje78 & Sass & Qweenie 18: Lynette84 19: blackeyedgirl & Chelle25 & Dees1985 & gp894 & Mermaid 20: Angel79 & Rapoenzel & Lovechild 21: Ninoshka & Maaikyb 22: Inge75 23: Dolphin & Vrouwtjexxx 24: Pearl29 25: meisje89 & Maible & PamPapilio 26: 27: Krokodieltje 28: Line77 29: Sammie88 30: theLady & BB10 31: Datumloos: * Sweetcandie * Mcellie Testmarathon: * 8 juli: Suekes * 10 juli: Susan27 80 dames voor de roze auto. 0 Zwanger, 2 Ongesteld, .. Negatieve test, 1 Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.cutiegadget.com/pict/mitsubushihellokitty.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen.
Een warme kruik kan ook helpen tegen krampen. Sterkte Arka. Ik gebruik, af en toe, de testen van Kruidvat. Die 2 voor ? (goedkope versie).
hier ook steken in m'n borsten en opgeblazen gevoel maar helaas zijn dat blijkbaar tegenwoordig maandelijkse symtonen. Heb ze voorgaande maanden ook gehad dus ben bang dat mijn lijf me elke maand weer fopt. bovenstaane symptonen waren wel kloppend bij mijn eerste en tweede zwangerschap dus ik zie ze nu echt vliegen. vraagje wat bedoelen jullie met testmarathon??
zelf heb ik alleen maar ervaring met sensitest, heb er nog 1 liggen. moet dan eerst nieuwe kopen maar dat worden dan 2 voor 5 van KV