Mijn banner staat al een eeuwigheid (nou ja, zo'n 2 weken) op 29 dagen. 15 dagen na eerste rode bloedverlies was het ei, 14 dagen na ei is NOD, dus 29 dagen Normaal is mijn cyclus 27 dagen. Hoe ik me voel: lichtelijk beroerd, maar die verkoudheid hé?
ontbijtje van moi, dagravitje mama + teunisbloemolie kommetje met banaan, aardbeien, cruesli en optimel ipv melk
Bleh die verkoudheid ja...hoop dat ie snel over is! (is trouwens ook een zw.symptoom! ) Beg: eetsmakelijk!
Verkoudheid is inderdaad klote, heb gewoon zoveel speeksel/slijm/snot of whatever (sorry voorontbijtende mensen) in m'n strot dat het echt verschrikkelijk is!! is niet eens dat ik veel moet snuiten ofzo, gewoon veel slikken bleah.... Mijn ontbijt bestaat tegenwoordig uit Brinta Wake Up met melk en een een zwangerschapsvitamines van Kruidvat
Ik heb alleen nog maar een foliumzuurtabletje bij mijn ontbijt,de zw.schapsvit. doe ik pas als ik echt zwanger ben. Principe kwestie
Hmm hoe ik me voel...vind het lastig want ik wijt nog steeds alles aan mn blaasontsteking maar die hoort eigenlijk al over te zijn toch na zo'n kuur? Moet nog 1 pilletje straks bij het eten en dan ben ik klaar. Pijn bij het plassen is zo goed als weg...moet wel nog steeds wat vaker naar de wc en heb sinds gister steeds felle steekjes in mn onderbuik, links en dan weer rechts. Dus hoop natuurlijk dat er wat gaande is!
Tja op het potje stond dat je met deze vitamines kan beginnen vanaf het moment dat je zwanger wil gaan worden... en ik heb zoiets van baat het niet, dan schaad et niet! Slikte anders ook wel vitamines... die heb ik nu gewoon vervangen met deze
Zou het niet weten, heb nooit een blaasontsteking gehad *even afkloppen!* Steekjes klinken wel erg goed, ik duim hard door!
@Babe: Van die pillen die jij hebt, heb ik zaterdag de laatste doorgeslikt. Gelukkig maar, die grote dingen vond ik zo moeilijk weg te krijgen...
Ik heb gelukkig geen slikproblemen daarmee, maar ze zijn inderdaad wel aan de grote kant Ik vind ze alleen wel smerig ruiken, haha,