Hm nou ik weet het niet...die steekjes lijk ik wel elke maand te hebben dus er mag wel wat spectaculairders gebeuren, hihi Als mn temp morgen weer flink is gestegen..oeh dan vind ik het echt spannend worden!
Dit zijn ándere steekjes, zul je zien! *Leeuwtje doet 'morgen-een-prachtig-hoge-temp' dansje voor heitje* En nu ga ik ervandoor, fijne dag lieverds!
ik eigenlijk ook, maar had ze gekocht toen ze in de aanbieding waren, onder het mom van 'dan heb ze al in huis voor als ik zwanger ben' helaas is dat al zo lang geleden dat 1 doosje al over een maand of 3 over de datum is, dus die kan ik dan beter innemen dan weggooien
Ik ben er niet tegen ofzo hoor maar op de een of andere manier kan dat in mijn hoofd niet: zwangerschapsvit. slikken terwijl ik nog niet zwanger ben... slaat nergens op hahha! maargoed, ik heb een heel potje foliumzuurpillen staan waar ik me braaf aan houd. Als ik echt zwanger ben wil ik de VSM, want bij Fay had ik davitamon maar die vond ik vies en kreeg er zuur van
heb Arka al een tijdje niet meer gezien, zag wel dat ze ongesteld was geworden, ze zal zeker op vakantie zijn?
Oke, dat wist ik nog niet! Die van mij zit al vanaf dat gestopt ben met de pil op 28/29 dagen gelukkig
Jullie gaan snel! Ik heb net de slaapkamer gepoetst en ben bekke-af! Ik voel nog steeds geen ongesteldheidskrampen! Zou mijn cyclus dan toch 30 zijn? Ik heb maar 30 aangehouden, maar goed. ff wat water drinken en verder gaan met de benedenbadkamer etc. Zucht.
@Dag, Ben je aant werk of thuis? Anders kun je wel ff gaan shoppen, dat helpt mij altijd wel bij een dipje
goedemorgen allemaal, ben bijna klaar met bijlezen... maar dacht ik meld me vast ff ik heb me erg in meten houden niet te testen vanochtend, gelukkig is dat gelukt!
ben aan het werk maar ben zo onzeker dat ik het gewoon even niet meer weet ene keer een licht streepje dan weer helemaal niets... maar nog geen ongi te bekennen...