ik las net over een heerlijke omelet die tante mars gisteravond gebakken heeft, krijg er spontaan trek in, zo eens even kijken of ik nog eitjes in de kast heb staan!
Hey moppie, Ik heb je verhaal niet helemaal meegekregen...heb je al getest? Don't worry! Genoeg vrouwen die pas 2 weken later posi-testen. Keep the good spirit up! Ga lekker winkelen, wandelen, fietsen of schoonmaken, just like me...hihi. Don't worry...Be happy! xxx
het is gewoon erg frustrerend als je een paar testen gedaan heb waarvan de helft een heel dun streepje geven en de andere helft helemaal niets en dan ook echt helemaal niets vertonen.. ook de digitale gaf gisteren niet zwanger aan...
oh DAG, wat verevelend zeg die onzekerheid! heb je op je werk niets te doen wat leuk vind en waar je je aandacht op kan richten?
Tja, je kan gewoon nog een laag HCG gehalte hebben natuurlijk.... het is moeilijk, maar het enige dat je Kunt doen is afwachten... (vervelend woord I know!!!)
is beetje rustig hier en kan me ook niet echt volledig op het werk storten ( heb ook niet zo heel veel zin 8) )
Geen bloed geeft moed! Niet verdrietig zijn, als het is, dan is het zo, niets aan te doen...en met is...bedoel ik zwanger zijn Komt goed meis! Ik ga verder met poetsen. Dikke kus!
Ik heb het retedruk opt werk, en dat komt me deze week inderdaad wel goed uit haha, de werkdagen vliegen gelukkig wel om en beetje opt forum spammen
zo mijn omeletje zit in de pan! als ik nu maar niet ook nog zin krijg in al dat ander lekkers wat voorbij is gekomen hier gisteren en vandaag!
Ik heb de afgelopen 2 weken constant trek in vlammetjes en eet deze dus ook nu geregeled hihi, heeerlijk lekker pittig!!