heb geen pauzes op werk en mijn werk ligt ook niet echt in het dorp ofzo dus helaas gaat dat niet lukken
met welke merken niet hihi ik heb getest met de clearblue ( + ) en de digitale ( deze zeiden niet zwanger ) op die van de + was een heeeeeel licht streepje te zien de Kruitvat testen ( 2 voor 5 ) gaf gisteren en zondag een hele lichte streep en die van matcare ultra sens. had ik 1 waarop een streepje te zien en de andere niet... gisteren nog weer uit het werk getest maar toen ook nega en vanochtend met de predictor test en die gaf ook niets aan.... ik snap er echt niets van helaas allemaal te licht om op de foto te zetten...
Heb net de afwasmachine uitgeruimd, ingeruimd en aangezet Wasmachine leeggehaald, was in droger gedaan, nieuwe was aangezet, moet zo alleen nog de was buiten afhalen Bekijk bijlage 5239
CB met een +, had je daar een pennestreep, of was het een brede streep, want pennestreep moet je eigenlijk ook als negatief zien digitale van CB zonder indicator is niet zo gevoelig kruidvat is heel gevoelig, dus dat is een goed teken, zou nog voorlopig maar die van kv 2 voor 5 halen, is ook beter voor je portemonnee
Ik heb de mac hier om de hoek zitten haha, en zo richting twaalf uur word het toch gevaarlijk voor me, want kipnuggets lust ik ook wel haha
heb er ook een vlakbij mijn werk zitten, maar normaal gesproken weet ik me wel te beheersen, tenzij we met een groep van werk gaan hihi
Ja als niemand anders neemt ga ik zelf ook niet inderdaad, is wel super lang geleden sinds ik voort laatste macje gehad heb ! Ondanks dat ie hier mooi 1 rotonde verder zit
Hahha meiden het is nog ochtend hoor! Allemaal last van een vreetkick ineens? Haha kipnuggets? Hm in zulke dingen krijg ik pas trek als het AVOND is...
heb de ovutesten gedaan en ik heb ergens in week 28 mijn ei gehad vanaf vrijdag 10 juli ongi gevoel ( zou mijn innestelingsdag zijn volgens alle berekeningen ) afgelopen zaterdag een stipje roze in onderbroek teruggevonden ik heb eigenlijk nog nooit echt getempt maar weet dat ik beetje coolbloedig ben 8) en zit de afgelopen week met een temp. van 36,5 of hoger...
bij kruidvat zie ik elke keer wel wat verschijnen maar echt te licht voor woorden zeg maar bij de CB + was de streep idd erg dunnetjes maar op de gebruiksaanwijzing staat dat het dan ook pos. zou zijn ( ze zeggen zelf een streep is een streep... ) maar heb ook niet echt vertrouwen in CB gekregen :x
hmmm ik heb dus CB digital klaarliggen voor Zaterdag..... ga misschien vrijdagavond toch wel ff langs de KV! Zouden ze wel weten hoeveel reclame er hier op het forum voor ze gemaakt word? haha, want hoor overal alleen maar lovende woorden over KV!!
tja denk dat ik ook maar weer een voorraadje van die moet inslaan vandaag... pff ze worden nog rijk van me haha!