dat wisslevallige heb ik ook! maar best allang, beetje naweeën van mijn burn-out. tenminste daar schuif ik het altijd op!
heef er iemand een actifry? zit er over na te denken een aan te schaffen heb ook de vitacuisine (stomer) die vind ik best wel fijn, ookal is ie een beetje erg groot
Lekker op de bank liggen... mmmm dat wil ik ook wel!! Ben echt doodmoe, maar er moet nog gewerkt worden tot half zes
ik mag dadelijk nog beginnen met werken, die laatste dagen voor mijn vakantie trekken zich erg lang moet ik zeggen
Olla! Kepassa? hihi.. hoest hier? p.s. hoe is het met Dees gegaan? Ze staat roze op de laatste lijst...
Oei... ik nog ierts onder de 400... en dan zit ik op de 5000... Da's niet goed... hihi. zit veel te veel hier te kleppen. hihi
Als ik zo'n ding ga aanschaffen... blijf ik patateren eten... Zeker nu... met mijn patat verslaving... hihi
ik gooi alles tegenwoordig in de oven... Is toch nog gezonder? Helemaal geen olie nodig... Zelfs de gebakken aardappetjes doe ik in de oven...klaar maken.