dames is het bij jullie ook zo'n noodweer.... Heb de hele dag buiten gezeten maar onweert en stormt nu als een gek.
ja kan ik me voorstellen tante, tis wel spannend! ben benieuwd waar ze mee komen! hopelijk een goede oplossing, die meteen aanslaat en meteen in augustus zwanger, toch? hoe laat heb je het?
Wauw ziet er mooi uit! ik ben nie zo van het vissen, heb het geduld er niet voor denkik... alleen bij ons achter, daar wil ik wel vissen, want dan hapt er elke 5 minuten wel een vis en dan is het wel grappig hihi
@ mars, oh ga je visjes vangen? Heb ik ook wel eens gedaan; alleen het vissen op zich dan. Want die worm aan zo'n haak spiezen, was m'n ding niet Welke vissen vangen jullie zoal?
Haha we hebben vandaag van 11 tot 19 gevist . Ik met me combo hij met ze Feeder hengel hij had er 10 ik had er twee in al die tijd whahaha...
Brasem, Baars, Snoekbaars, snoek , zeelt ,winde en blei. Wormen en maden ook neit mijn ding, maar voor de wedstrijden moet het
@Tante Hier bij ons hebben we ook roofblei (andere vissen ook natuurlijk) maar bij ons lig de linge en blijkt een mooie visplek zijn bi ons in de buurt. (komen uit heel nl. om daar te gaan vissen) Me vriend vist ook graag en ik hengel dan wel wat mee. heb ooit eens een Zeelt gevangen aan een gwone vishengeltje. ohh wat zijn die beesten groot.
hihi zo leer ik ook nog iets... ik kende de zeelt en de winde en de blei helemaal niet hihi, zijn dat grote vissen??
Jup, die vissen vingen wij ook (m'n broer is de visser), maar nu is hij helemaal gek van karpervissen. Vissen is leuk, gewoon het buiten zijn, de rust aan het water, de concentratie op het dobbertje... de uren vliegen voorbij!
Kan je nagaan ik ging laatst met me 3 meter telescopie in het kanaal zitten, toen er ineens een hele zware barzem aan me hengeltje zat hengel in een hoek van zowat negentig graden en ik maar rennen(met hengel en vis achter me aan) .. Whaha.. Maar nu kan ik meer grammen omhoog halen is gewoon beter .
Ja ze kunnne groot worden, een blij is sprekend een brasem maar minder scubben. Een zeelt ja is raar beest haha, en een winde is een mooi gelijnt beestje ..
Feeder vissen dat is pas mooi, je heb een korfje aan je lijn en een onderlijntje, en dan maar voeden en voeden. Maar dan heb je geen dobber en moet je afgaan op het trekken van het topje. Heerlijk je ziet m zo krom trekken vorige week had me mannetje 1 van ruim 70 cm was erg groot voor hier in Friesland. Pfff jammer dat we geen toestel mee hadden