Mogge dames, Nog maar 1 dag tot mijn NOD, gelukkig! Denk dat ik morgenochtend maar ga testen Hoest hier? Over vissen aan het praten zie ik. Kan ik niet over meebabbelen, ik vis niet. @Tante: Sterkte voor je gesprek morgen! *Knuffel*
mijn mailadres is vwpolo @ live.nl (e-mail adres alles aan elkaar ivb spamzoekmachhine) naam: lynny nesner
Ik ben niet lekker, dacht gisteren dat dat kwam omdat ik verkouden aan het worden was, maar dat zet niet door Ook last van gevoelige tepels! @mariska: Vanmiddag ben je de 1e
hey leeuwtje!!! spannend!!!! nog bedankt voor je pendel! hopelijk kan ik je gauw zeggen dat je pendel is uitgekomen tante oh lekker vissen!! is morgen een mooie afleiding denk morgenmiddag aan je!! hoop echt dat je er met een goed gevoel weer weg gaat!!
Geduldig? Stuur wat naar mij door? Ik ga morgenochtend echt testen, ik trek dit niet! @Maaiky: You're welcome meis, ik hoop zó dat ie uitkomt! *Duimerdeduimduim* Wanneer ga jij aan de test?
morgen als alles nog blanco is dan doe ik morgen (heeel) vroeg een test!! om 6uur gaat me wekkertje voor me werk, dan meteen maar ff kv testje eraan wagen