heitje sta ik bij jou dan wel al als buurtje? Bij mij sta je nog steeds niet in de lijst??? Mermaid ik heb al M&M's op en een zak chips ik heb zin in iets zoets maar we hebben ook niks in huis Surf ben je ziekjes????
hallo, nou heb mijn werk er weer op zitten, donderdag nog een slaapdienst, en dan heb ik vrijdagochtend om10.00 vakantie!
Ach nou ja, morgen ben ik vrij, als ik er dan nog zin in heb dan ga ik gewoon morgen een zak halen. Moet toch nog naar de winkel.
Ja erg he haha, ik heb vandaag ook niks gedaan dan spelletjes gespeeld, had verder even nergens zin in
heej tante, ik las vanochtend je berichtje over je omelet van gisteravond, kreeg opeens zo'n trek daarin..... heb ik hem ook maar als ontbijt genomen! haha
Saai!! Nu kun je niet samen met ons op de boerderij werken, had nog wel een zwangerschapsboerderij willen maken zodat we daar met al onze kwaaltjes terecht konden hahaha
Oeh!!! Ik kreeg vandaag de catalogus van de H&M binnen en daar stonden echt zulke te gekke schoenen in (ze zijn wel erg roze, dus misschien vinden jullie het wel helemaal niks ) View attachment 5343