ik was laatst in de winkel van H&M, daar viel de kleding me echt tegen. online hebben ze vele leukere, daarbij is het ook een stuk overzichtelijker..
Als je outfits wil kijken zou ik de mode catalogus bestellen, haha . En ja ze hebben ook interieur dingen, maar daar kijk ik nooit naar, daar heb ik de IKEA al voor.
Je weet maar nooit of je die vent nog moet verleiden @Angel: Niet op het koffieveld leuteren, hier leuteren!
ik mag haar regelmatig een dagje "lenen" en dan lekker naar de kinderboerderij of naar t speeltuintje of naar de stad ofzo... is wel leuk maar ben benieuwd hoe het vrijdag nacht gaat...ze zal denk wel gewoon slapen maar ik ben bang dat als zij wakker wordt dat ik het niet hoor ivm slechthorendheid (ze slaapt wel gewoon bij ons op de kamer)
Volgens mij hebben ze in de winkel wel dezelfde kleren alleen kan ik daar dus ook nooit iets vinden. Het is alleen jammer dat ze bij de hennes met bezorgen nog niet zo snel zijn als bijv de wehkamp, dan heb je het de volgende dag al in huis als je voor 21.00 uur besteld. EDIT: Oh ja en de kleding die je online bestelt ziet er veel beter aan, want die zijn niet 30x gepast en al minstens 100x op de grond gevallen.
Goed dat je het zegt! Wowie is het al zo laat? Zat met mn neus tussen de koffievelden (haha wat Angel al omschrijft...) Dan ga ik alles maar even afronden... Morgen weer een dag!
sorry dat ik zeg, maar ik heb me toch een last van winderigheid de laatste dagen, normaal nooit last van.
hahaha, stond vriendjelief ook al versteld van! hij heeft het liefste dat ik wacht tot het weekend, maar zegt daarbij wel, dat hij me niet tegen zal houden wannneer ik eerder wil testen...
Hahaha, je gaat m ook gelijk bestellen hè, hihi (zou ik ook doen hoor ). Maar volgens mij hebben ze onderhoud aan de website ofzo, want je kan nu ook niets bestellen.
Oeh misschien een symptoom!! Heel veel succes morgen!! Met testen, of niet testen! En dan wachten!! *me duim for joe!*