thnx nu snap ik t is veel makkelijker hihi... dus als ik nu wegga en er wordt weer een hoop gekletst en ik kom morgen on en ik klik daarop dan kom ik bij me laatst gelezen bericht??
naliey, ja, ongeveer, de tijd kijk ik dan wanneer ik er nog was, en dan een beetje zoeken, meestal gaat het wel snel...
oke thnx hihi... is echt veel beter dan honderde berichten per dag te verwijderen... en ze moeten allemaal 1 voor 1... dat is echt een nadeel met deze hotmail
jha dat is met de normale hotmail... maar me ventje heeft er weer wat nieuws opgezet (weet niet precies wat t is) is wel veel fijner alleen met mailtjes verwijderen niet...dan moet t 1 voor 1
heb gelukkig geen mailtjes meer ontvangen van ZP echt veel beter alleen jammer dat die knop niet echt werkt...
volgens mij moet hij nu wel werken...want ik zie nu nergens meer die knop staan...en heb ff vanaf die pagina tot deze 1 voor 1 gelezen (naja doorgebladert) en nu zie ik die knop niet meer staan
@naliey: ik heb t even getest op een ander topic en het lijkt het bij mij nu ook te doen... mssn hebben ze het later wel aangepast, want ik heb t alleen in het begin geprobeerd toen de nieuwe site er was... handig dus! We hebben nog geen plannen voor van de week... in het weekend willen we wel weer iets leuks doen, maar ik moet nog even uitzoeken wat...
meiden ik ga ook afhaken. Ga mijn mannetje vergezellen die al ruim een uur in bed ligt. Waarschijnlijk wel tot morgen. Slaap lekker en Leeuwje wederom een fijne dag gewenst.
oooow leeuwtje, nu mn ei is geweest vandaag kan ik ook niet meer wachten... meestal tot mn ei gaat het nog wel, omdat je gewoon weet dat het nog niet kan dat je zwanger bent, maar vanaf vandaag kan het weer en nu wil ik ook dat het snel 14 dagen later is.... ik hoop voor je dat je morgen posi test en dan kan je allemaal leuke dingen gaan kopen deze week! als ik hier in LA nog posi mag testen ga ik ook VET shoppen hihi!