Je bent de hele week al goed op dreef he... Ik heb wel alle was gewassen en gedroogd, moet straks gaan beginnen met vouwen en strijken.... Had dat eigenlijk gister ook al wilde doen maar kreeg koffievisite, het was alleen zo gzellig dat ie om half 5 pas weg ging en toen kon ik al gaan koken...hihih
oh, wat spannend zeg! hoe laat id dat ongeveer, dan zal ik me vast op tijd installeren voor de laptop! @symptoom, ik zou eigenlijk niet weten wat een goed symptoom is, ik heb volgens mij alles al gehad in de tijd dat we bezig zijn, ga dus alleen nog maar uit van een posi-test!
Jaja huisje moet aan kant zijn voor het geval ik me ik heb echt geen zin momenten heb haha. NU is het iig netjes en schoon en kan ik lekker lummelen vandaag.
Dat luiert toch wat prettiger idd... Anders krijg je maar schuldgevoelens over de was of over de vuile ramen
ik heb net de lijst eens bekeken, er zijn pas 14 zwangeren! dat is wel erg weinig he? de afgelopen maandan waren er toch wel gemiddeld 1 per dag. tot nu zijn het er maar 0,7 per dag. daar moeten we echt wel iets doen hoor!
nou jootje, wat let je... Ik heb het geprobeerd maar het wilde niet voor mij deze maand, jij kunt er nog verandering in brengen.hihihi Ik wil je voor de rest niet onder druk zetten of zo..
ik heb samen met vriendje mijn best ervoor gedaan, nu inderdaad even afwachten wat de uitkomst ervan zal zijn! het zou zo mooi zijn, een wondertje in mijn buik!mmmmmm