Je moet gewoon een leuke banner en ticker uitzoeken, dan naar beneden en bij count date: je NOD invullen. ( Muurtje, voor jou de uitgerekend datum ) En bij enter message: Je eigen tekst (ik heb Testing about (testen over) ) Je hoeft niet speciaal een categorie aan te klikken, je mag kiezen wat je zelf wilt. En dan op het einde Create my ticker and get the code.
Sammie, het is mij eindelijk gelukt... Pjieuw! Wat een hoop keus... hihi. Vond het erg moeilijk... hihi Maar deze vind ik voorlopig wel leuk... hihi
nee vanavond om 20.00 uur onze tijd.... Dus dan zitten we allemaal klaar met koffie/thee en koekjes hihihi
Haha live test om 20:00 uur en iedereen is erbij haha zal ineens mega druk zijn op ZP . Mij is het ook gelukt al vrees ik dat mijn banner wel heel vaak zal veranderen haha zo leuk zijn ze
ziet er idd errug leuk uit, ga straks wel ff iets leuks uitzoeken voor meself, heb er ff de rust niet voor, de was roept me boven, ben zo weer terug...
mijn was roept me ook hahaha PIeeeeep Pieeeep lekker laten piepen eens houdt ie wel op heb nu ff rust momentje
Hoi meisjes! @ Maaiky: Balen van je nega test zeg! Ik ga voor je duimen dat ie alsnog hartstikke posi wordt. @ Heitje: Lekker gesport? @ Yootje: Woehoe, nieuwe H&M spullen! Altijd goed! Ik heb net ff een spijkerbroek (in 2 maten), een singlet en die roze schoenen van gister besteld. @ Sammie: Leuke banner, maar als je wilt zeggen "testen over ... dagen" dan is dat in het engels "testing in ... days" en niet "testing about ... days". Je kunt wel about gebruiken, maar dan zou het moeten zijn "testing in about ... days", alleen betekend "in about" in dit geval dan "over ongeveer". @ Melanina: Jeetje jij bent echt goed bezig deze week met al dat gepoets! @ hier: Ik heb het hele huis gezogen, de wc geboend en het beddengoed in de wasmachine gedaan.
@ moet hier ook nog ff dweilen wasje opvouwen en het bed verschonen . Heb denk me friteuse gemold kan niet tegen dasty
nee 2 hahaha 1tje kwam door me vriend haha had de bak eruit gehaald en hij doet zo frituurvet erin hahah is die bak in de vaatwasser . Dus ja door gebrand grrr. En die andere werden te smerig blegh.