Zo de was gedaan.....heb ff alles gevouwen wat gevouwen kan worden maar voor 2 broeken en 1 shirtje ga ik het strijkijzer niet aantrappen, die wachten dan maar ff.....
Goedemorgen meiden! Hoe is het hier? nog nieuws te melden? @ Dees; meis wat erg! hoop dat je hcg gewoon wat aan de lage kant is en dat je over een paar dagen toch nog positief test !!!ik blijf voor je duimen! **knuf**
Goed zo! Dat willen we hebben Ik ben vandaag ook fanatiek aan het broekloeren maar hier ook nog niks te zien. Maar geen kwaaltjes ook, vind het maar vreemd.
Ik eet meestel met mijn mond en als ik daarmee zou kijken, dan zie ik dus niets.... hetzelfde als met je neus, daar zie je ook niets mee... Dus niet goed kijken voordat je wat doet met als gevolg dat je dus vet in de friteuse kunt gooien zonder binnenbak bijvoorbeeld..
Ik heb het gevonden via google, gewoon intikken: farm town En dan kom je vanzelf op Facebook uit Oja: Hoi ik ben terug van sporten! En heb ook wat calorietjes voor jullie verbrand hoor!!
Haha er zitten hier de hele tijd schapen op de achtergrond te blaten....en af en toe een kip... Heb dat spelletje namelijk aanstaan! Hoop dat mn H&M catalogus er snel is! Hoelang is het bezorgen? Want over 2 weekjes gaan we op vakantie en dan wil ik wel graag wat nieuws hebben! Mermaid, grappig dat je die schoentjes hebt besteld, haha stoer hoor!
@heitje, het bezorgen van de kleding heeft bij mij nu maar een klein weekje geduurd! heb ook wel eens 2 weken moeten wachten. je kunt ook gewoon via shop online bestellen.
Sporten ging trouwens wel! Heb alleen geen cardio gedaan...alleen krachttraining...pff met het zweet op mn bovenlip! Maar voor mn gevoel heb ik wel weer een beetje kracht terug (voelde me zo suf afgelopen dagen) De sportschool heeft een zomerrooster en ze gaan om 12 uur dicht..heb ik nét te kort tijd om nog ff te gaan cardio'en dus...en ga elke keer te laat heen, haha!
Ja daar ga ik wel ff kijken Anders moet ik vanuit hier helemaal met de trein naar een andere stad (Alkmaar) om naar de H&M te gaan...
Ik heb net dus eea besteld en dan staat er dat de bezorging eind juli is. Ze geven dus niet duidelijk aan wanneer het dan precies bezorgd wordt, zoals bij bijvoorbeeld de Wehkamp. Daar is het helemaal ideaal. Als je het voor 21.00 uur besteld heb je het de volgende dag al in huis.
dat zeiden ze tegen mij vorige week al, eind juli, vandaag had ik het in huis! ze zijn daar inderdaad wel onduidelijk in, maar ja, ik laat me daar niet door tegenhouden. vind de kleding veel te leuk! hahaha
heitje: lekker hoor even sporten... wat doe je eigenlijk voor sport? ik ga morgen weer aan de slag... net weer getest.. dit keer dikkere streep van de kv... zal morgen een foto maken en die plaatsen... ik begin het nu echt te geloven... vanavond gaan we het de schoonouders zeggen.. heb een boekje gekocht (kleine wonder met bijbelteksten.. niet dat ik zo gelovig ben, maar schoonmoeder wel...) en zoonlief krijgt het t shirt aan.. vanavond etentje met zijn ouders... morgen gaan we naar mijn ouders toe om het te zeggen. leuk... kleding van de h&m... ziet er meestal allemaal goed uit.. wat heb je zoals besteld mermaid. susan27 wil weten hoe het met tante mars en the lady is.. wie kan dat zo zeggen? dan kan ik haar sms en