nou ik heb geen zaadjes ofzo dus ken niet verder en me aardappels mogen neit geoogst worden dus tja...
zaadjes heb ik gekocht... eerst ff ploegen dan naar de winkel zaadjes kopen en die kun je dan weer zaaien en dan maar wachten of zo...
tja me geld is op dus moet wachten ja Ownee moet me aardappels verkopen haha maar hoe ?? FF koekeloeren wel leuk spelletje als je op reacties van hier wacht
Klopt, maar ik als ik zwanger was dan zou ik toch wel een licht streepje te zien krijgen, plus de krampjes nemen toe...steeds meer en vaker denk dat die duivels gewoon onderweg zijn Volgende maand beter
@ Heitje: Mijn oma krijgt in augustus een driedubbele bypass operatie, maar ze hebben haar nu vast opgenomen, zodat ze haar beter in de gaten kunnen houden. Wat is dat trouwens voor spel waar jullie het heel de tijd over hebben...Farm Town ofzo?
Pff yootje schiet neit op Maar het is erg leuk hoor alleen moet ik wachten tot ik weer kan rooien . Enne we kunnen als we vriendjes worden buren worden van elkaar wat dat inhoudt weet ik niet maar het kan wel