Hey meiden, zit ff op facebook te klooien. Heb eindelijk vriendjes. Yihaa. nou farmtown nog uitvogelen
Heb je je ei ook gevoeld, getempt of ovu testen gebruikt, dan weet je al iets beter of je ook nu 29 dagen hebt of toch weer 33 of zo...
niets van dit alles! ik zit nu op dag 30, dat zou 4 dagen voor nod van cyclus 33 zijn. daarom wilde ik eigenlijk wachten tot zondag, maar nu kan het toch ook! als ik zwanger ben en heeel veel hcg aanmaak? oh help, wat moet ik doen?
Hey Heitje of Angel, wat moet ik allemaal doen in dat spel. Heb wat aardappels gerooid en kom nu niet verder
officieel zeggen ze dat je niet voor je NOD mag testen maar dat heb ik ook gedaan hoor moet eerlijk zeggen dat ik daar wel beetje spijt van heb aangezien je vaak teleurgesteld wordt met negatieve testen maar goed als je weet wanneer je ei hebt gehad is het wat makkelijker te bekijken of je banner reeel is en je dus vandaag al kan testen of niet.. ALS je gaat testen moet je niet gelijk in een dip raken als hij negatief is wánt het kan natuurlijk wel zo zijn dat je wél zwanger bent maar nog niet voldoende HCG hebt
He meiden lieverds, Wat is er weer veel gekletst ! Yootje... morgen spannend dus! Zal duimen meis Maaikyb... (ja toch he?) Stom van die test.. maar niet de moed opgeven he! *knuf* Sorry voor de anderen, heb vlug ff terugelezen maar bon... er was zóveel! Deel ik maar knuffels en schouderklopjes uit aan iedereen die ze nodig heeft! Liefs
ben een beetje zenuwachtig, vriendje heeft nu een sollicitatie gesprek bij het ministerie van landbouw. ben zo benieuwd!
Er wordt geregeld dat je daar op wordt gehaald en dan naar ons komt, we zitten allemaal op 1 veldje te ploegen bij Sal (is een november mama van eerder )
Ik snap er niks meer van, Ik kan de uitnodiging van angel niet vinden en ik ben totaal de weg kwijt, heb alleen aardappels gerooid al 2 keer en voor de rest....
Hai dames, Kijk al enkele dagen mee en heb me nu maar aangemeld. Mijn vriend en ik zijn niet bewust aan het proberen om zwanger te worden maar maken gebruik van “voor het zingen de kerk uitgaan”. Nu heeft hij 8 juli een “foutje” gemaakt en door de drukte zijn we vergeten de MA pil te halen. Mijn NOD is 24 juli maar vanwege de spanning/ongeduld heb ik maandagavond een test (CB normaal) gedaan en deze was positief (dun maar erg blauwe streep). Gister weer 2 testen en beide ook licht positief (CB digitaal zei Zwanger 1-2 weken. Ik blij en vriend ook heel erg blij... Heb wel ongesteldheidskrampen en ben erg bang dat het vruchtje niet blijft zitten en ik alsnog vrijdag ongesteld wordt.... Zal nooit meer voor NOD testen... En ga vrijdagochtend kijken of ik een dikke vette streep heb. Succes allemaal met testen!!