@ Chan: Welkom hier! Spannend allemaal hè dat zwanger worden, haha. @ Lysette: Jij uiteraard ook welkom. Normaal gesproken wordt er hier altijd over van alles en nog wat gekletst, maar de meiden hebben een nieuw spel ontdekt (Farm Town) en zijn daar vandaag helemaal druk mee, haha.
lysette en Chan1982; welkom hier! Is hier erg gezellig en soms een beetje gevaarlijk ivm het druk maken en hopen op een positest omdat we hier natuurlijk allemaal tesamen zitten te stressen! Nou.. lysette, voor jou ziet het er in elk geval al bijzonder positief uit! Hopen dat het zo blijft! En chan... bij jou kan het verschillende kanten uit he Van ontpillen tot ofwel meteen zwanger ofwel enkele rondes geduld! Succes en liefs
Hahah lekker aan het zoeken meiden?? Chelle ik heb je uitgenodigd! (pb gestuurd) Ik heb nu vierkante ogen en ga ff schoonmaken hier.... tot later en Zp/FT ze! hihi
ja chelle ze hebben een beetje niet zo handig gemaakt maar goed als je eenmaal vriendjes hebt en je landje groeit goed dan denk ik dat het erg leuk gaat worden Niewelingen welkom en natuurlijk mogen jullie ook mee Farm townen En hopelijk zijn jullie snel zwanger. ( hmmmz F5 is nu helemaal van slag haha gebruik het nu ook per ongeluk bij FT ) Ff wat te drinken pakken anders droog ik uit