Er zijn volgens mij heel veel markten, we zijn niet de enigen die dit spel spelen en anders staat het vol met duizenden poppetjes haha! Succes ik ga ervandoor! (uitnodigingen en gifts kun je vinden op je facebook startpagina, rechtsbovenaan!)
Weet je zeker dat als je naar map gaat en dan Nederlands aanklikken in de lijst en dan naar de markt? Want er staat wel een Amy op de tonnen bij englisch
ja, er wordt ook gewoon nederlands gepraat onderling, alleen die Tom die praat nog wel engels....maar dat zal wel zo horen....
Welke farmtown hebben jullie gekozen (als je boven bij zoeken farmtown indrukt komt er een hele lijst) ik gewoon de eerste.
samantha volgens mij zijn wij wel vriendjes op facebook nu nog op FT chelle pb anders ff je email miss kan ik je toevoegen ?
Tom is een verkoper, Standart van het spel. de bewegende popjes zijn de spelers. Ik kom ook regelmatig me moeder niet tegen die zit ook op FT ik ga nu naar de markt hoop dat ik iemand zie ik roep wel ZPZPZP hhaha
Ik sta nu weer op de marketplace en .... daar wordt gewoon nederlands gepraat en ze hebben het erover dat de server raar doet..
ik zie niemand van ZP ik zie dat ik aleen via mailadres kan zoeken. Dus wie mag ik toevoegen?? stuur dan graag even een PBtje met je mailadres en dan kan ik je toevoegen in facebook en farmtown
wow... ben ik wel in het goede topic? Hier nog geen spoortje van ongikrampjes,gekleurde afscheiding of what ever! Ik hoop dat dat zo blijft...