Idd.. maar kan ook wat later in principe (bv op dag 2 ongi ofzo), stijgen daarentegen... is een andere zaak! Of ze is een beetje ziekjes..
Dank je wel dames. Ik weet t niet, mijn linkerborst en voornamelijk mijn tepel ziet er heeeeel vreemd uit en hij doet ook pijn, mijn rechtertepel is groter dan normaal. Natuurlijk hoop ik posi, maar denk aan de ene kant ook dat de duivels eraan zitten te komen en die onzekerheid is niet leuk!!!
Topic geopent voor de Farmtowners hihi http://www.zwangerschapspagina.nl/spelletjes-raadsels-puzzels/155024-farmtown-facebook.html
Meiden zullen we met dat spelletje wel afspreken dat we niet praten over zwanger worden daar? Want een vriendin gaat nu ook dat spelletje spelen en zij weet niks van onze plannen!
Me moeder zit ook op FT en weet nog niet dat ik zwanger ben dusss. zou lullig zijn als ze er zo achter komt. LOL
ik zeg helemaal niks hoor Ach in mijn geval maakt het niet uit iedereen weet het al. Maarja kon ook ff niet anders.
Wat is dat voor spelletje waar jullie het steeds over hebbben?? (jaja, ben een beetje laat) Zit op m'n werk steeds de hele dag stiekem beetje mee te lezen... kan niet te lang en neem ook niet altijd de tijd om te reageren aangezien ik liever niet heb dat mijn baas ziet dat ik op deze site zit
jeetje wat een geklep over farm town... ga zo ook maar eens kijken. x nog wat spannends gebeurd behalve aardappels geoogst en buren geworden
Ja vrouwtje , is vervelend he die onzekerheid... maar ja, toch is het elke keer zo he!? Gewoon ff doorbijten meid... lekker wat anders doen ? Liefs
Ik heb het fut niet om wat anders te doen. Ga zo even lekker liggen. Heb nog genoeg was liggen die gestreken dient te worden, maar dat laat ik voor straks of morgenochtend. Nu lukt het me niet... Ja, die onzekerheid echt helemaal niets aan te doen. Geduld is een schone zaak, ik ben blij als het vrijdag is...
Heb Farm Town gegoogled en gevonden, en aangemeld maar helaas lukt het hier iet op de pc vant werk, zal wel een bepaalde software applicatie missen hier.... Zal vanavond thuis es kijken, volgens mij is dat zo'n spel waar je weer zwaar verslaafd aan raakt!! haha, zo hebben we hier opt werk een hele tijd travian gedaan.... Dat is een soort van oorlogsspelletje in de romeinse tijd, kun je ook dorp bouwen met graanvelden, ijzermijnen etc... heeeeeel verslavend!! Wel een mooie afleiding zo'n spel om me van de testdrang af te houden
Hey babebabe, leuk dat je ook gaat farmen! We hebben een apart topic zodat we het hier niet meer mee gaan bekladden haha En afgesproken dat zp-praat daar verboden is omdat anderen het ook kunnen lezen wat je typt