hallo! nog steeds geen ongi! jeetje wat is het benauwd zeg! bij jullie ook? wij hebben toen straks nog even de tent opgezet die volgende week mee gaat op vakantie, hij is gelukkig nog helemaal compleet....
Nou ik is hier, poeh hah. Nou ja met tegenzin (natuurlijk) de zoveelste keer de kamer in. Ze gaat van start met we maken een echo wat niet eert wat niet deert! Er word een echo gemaakt en wat is er te zien???? Een prille (maar echt PRIL) zwangerschap.. Ze wou ons geen valse hoop geven, maar ze verwacht niet dat ik ongesteld word. Natuurlijk kan het altijd anders lopen maar voor nu is het gewoon kei goed nieuws voor ons..
@ Tante: WAT??? Je bent dus zwanger??? Wat ontzettend cool!!! Wat is heel pril??? En hoe nu verder??? Ohhhhh meid, dit is zo ontzettend cool!!!
Alles is heel pril, we moeten wachten tot de 31e. dan zou ik waarschijnlijk ongi moeten worden. Maar daar is op dit moment geen zeggen over. Ze zei het oo kgewoon vol overtuiging..
DAT MEEN JE NIET?!!!!!!!!!! WAUWIE!! Dat had natuurlijk niemand verwacht. Echt helemaal super. Mag ik je vast voorzichtig feliciteren?
Nee nee geeen felicitaties we wchten echt de 31e af voor we het (als het echt zo is) de wereld in brengen..
WOW WOWOW WOOOOOOOOW whoeii... wat lees ik hier nu zo plots allemaal?!? DE DANS DE DANS, DOE DE ROZEDANS !!! Marsje... echt meid? Whahahhaaaaaaaaaaa SUPER P.s. : dit is géén felicitatie.
Ik wordt er gewoon helemaal emo van.....Dit is jouw zo gegund!!! Bericht aan kleine purk van Tante: *Blijf lekker zitten waar je zit, Tante wil je pas in maart (oeps sorry, april!) ontmoeten* !!! Ohhh meid, een voorzichtige gefeliciteerd.....Hopelijk is het snel de 31e en zit de kleine gewoon stevig vastgeklemd in je baarmoeder.....Ik gun het de hele wereld, maar jouw gun ik het na zoveel jaren echt enorm!!! Edit: Ik neem mijn felicitatie terug en zet het om in een enorme duim-sessie!!!
Knor april .. Ow ben nog van me aprepo maar goed.. WE kunnen er nog niet blij mee zijn maar er zit vaart in. WE moeten echt nog ff wachten.
Tante Mars wat goed want wat er ook gebeurt al hopen en denken we natuurlijk dat de kleine uk bij je blijft je kan zwanger worden joepiee !!!!