20 uur jullie tijd, dan is het hier... 11 uur ,ok ! staat in mn agenda hihi @anno: ooow balen meid! hopelijk volgende ronde raak! @tante: eet smakelijk!
Hallo vriendinnetjes! Vanaf mijn vakantie adres (de boot): JOEHOE!! Ik zag weer wat roze op de lijst: HIEPERDEPIEP!!!
Heerlijk hier! Ei al gehad. Ticker loopt twee dagen achter...Zit dus de komende twee weken op het wachtbankje... Hoe is het hier?? Las het goede nieuws van Tante!! Jippie!!
Ohhh ik zit te juichen hier!! wauw wat een verrassing!!! Nou meis, wij gaan wel heel giga mega hard voor jou duimen hier!!!!
overtijd weet ik nog niet, ligt aan welke cyclus ik heb, had de banner ingesteld op een cyclus van 29 dagen. ben al de hele dag aan het breokloeren, maar nog niets gespot! mischien test ik morgenvroeg, maar ik weet dat nog niet zeker!
Nou ik was alleen hysterisch aan het schreeuwen haal er uit haal eruit. En het tangetje was natuurlijk pleite! Heeft me vriend m met de nagelknipper eruit gehaald, hij was net 2 mm hihi.. Wat ben ik ook een mietje, maar de pootjes zag je kriebelen..
@yootje, ik zit in LA, tis hier 9 uur vroeger dan in NL, dus tis hier nu bijna 10 uur 's ochtends. @zo nog even gezellig met mn schoonouders geskyped, echt een oplossing dat hoor! goedkoop, en het werkt super, je ziet elkaar goed, je hoort elkaar goed. ook voor Thijmen erg leuk, hij kruipt zowat het beeld in als ie mn (schoon)ouders ziet op het beeld en dan gaat ie kusjes geven en zn speentje, echt lief! of hij gaat verstoppertje spelen (in en uit beeld), moet ie dan superhard om lachen.. geweldig!
wat een rust hier zeg! iedereen aan het eten zeker... oeoeoeoe tis bijna 11 uur (mijn tijd), dan gaat Leeuw bijna testen, spannend...
Ook ik zit met tranen in me ogen. Heb jou verhaal niet helemaal gevolgt. Maar hoop zo voor jullie dat het echt raak is. Lijkt me een raar gevoel dat er ineens iets te zien is. WAUW. Ook ik stuur wat op naar jou toe: HCG HCG HCG HGC HGC HGC HGC HCG HCG HCG HCG HCG HGC HGC HGC HGC HCG HCG HCG HCG HCG HGC HGC HGC HGC HCG HCG HCG HCG HCG HGC HGC HGC HGC HCG HCG HCG HCG HCG HGC HGC HGC HGC HCG HCG HCG HCG HCG HGC HGC HGC HGC Ook ik duim mee voor een posetieve test op 31 juli Groetjes Lynette
Ow lynette wat leuk, niet huilen hoor haha Ik stop ook jou HcG in een pottie en gaat mee in mijn handtas naar de 31e . Ow ja dames, wij dachten alweer dat heb je wel door. Maar vanmorgen ronde de klok van 11 gepint een kwartier later stopten we om nog iets te pinnen Jup bank geblokkeerd. Nou mooi dat dat ding geschimt was .. Pff gelukkig hebben ze van mijn pas niks kunnen registreren want me vriend had ze hand er boven. Maar poeh he wat sta je dan ineens voor lul hahaha..
@tante: o nou, daar ben je lekker mee... en nu dan? hoe krijg je m weer gedeblokkeerd? moet je dan een nieuwe pas aanvragen?
Hebben gebeld en is meteen weer gedeblokkeer komt wel extra toezicht o qua uitgaven en overschrijvingen die niet normaal zijn voor ons zeg maar.