@wendysunny meis balen dat de mvm test nega leek...was wel ff schrikken denk ik.. maarrr volgende keer is ie gewoon super positief @ yootje, spannend meis, schouderklopje voor het inhouden vanmorgen!!!! aj wou alles terug lezen, maar dan kom ik nooit bij tante heb even opgezocht hoe het gegaan is, wauwie dat verslaat alle verwachtingen!! fijn meid! en nu vliegen naar de 31e!!
tante kan je wel wachten tot de 31e? ik zou echt heeeeeeel erg de neiging hebben al eerder te testen, heb jij dat niet? gewoon een dag of 3 eerder hihi...
NEEE denk de hele tijd nou dat is em...kom ik op de plee is het allemaal blank...begin te hopen dat ik net als mijn vorige zwangerschap gewoon laat hcg aanmaak en op dag 3 na nod posi test (teste toen op nod ook nega, en 3dgn erna posi) bah bah afwachten afwachten....
oeoeo gelukkig, dacht het even ivm je nega test en je banner staat weer op dag 1... mooi zo, dus er is nog hoop!
ohja die, nou die begon vanmorgen weer opnieuw..maar had geen tijd om em aan te passen, kwam al te laat
ah ok, hihi, we blijven gewoon duimen draaien dat je over 2 dagen een mooie positest hebt! @leeuwtje: je gaat al bijna testen, succes meid, maak m roze!!! spannend spannend!
Haha,, Nou ja eigenlijk jawel maar nee doe het niet. Me zus is de 27e jarig en roept al een paar weken ik krijg een mooi verjaardags kado (terwijl we niet eens aan kadoo''s doen omdat ik 2 weken later jarig ben). Mijn fam is van alles op de hoogte en dus was me zus erg terleurgesteld toen bleek dat er niets groeide qua ei enzo. Dus heb dr net ff opgebeld dat ze heel mischien toch een kadoo krijg maar dan een paar dagen later toen wist ze genoeg.. En en en dan komt de gedroomde 17 april toch wel erg dicht in de buurt he
woehoe! INDERDAAD Tante, dat wordt m gewoon, 17 april is your day!! wat een mooi kado zou het zijn voor je zus joh, en voor jullie nog veel mooier!
is leeuwtje al gesignaleerd? heb vriendje beloofd dat ik bij hem kom zitten zodra ik meer weet over haar!
ja leeuw kommaaarop (of zal ze nu haar man wakker maken en op het bed staan te springen met een roze test?)
LEEUWTJE WAAR BEEEEEEEEEEEN JE NOU???? we zijn zoooooooo nieuwsgierig!!!! we willen een ROZE leeuw zien vandaag!!!
hier wordt de kleine onrustig, maar ik kan de laptop nog niet wegdoen.... ik wil eerst weten hoe het leeuw is....