sorry maar anders lijd ik honger heb nog niks gegeten(mannetje zegt "omdat ik de baas ben") hahaha denkt hij!
TANTE WOESJ!!!! ik ga je niet feliciteren, maar achter 8 daagjes wel!! Let maar op Echt super nieuws!!! Leeuwtje waar ben je?!? Het was 20 uur onze tijd voor haar zou dat 6 uur 's morgens zijn dacht ik dat ze zei?? Pfff wordt er helemaal zenuwachtig van Heitje en andere farmdames, idd straks plan om het niet over zp te hebben op ft Wou even bij mannetje op de bank gaan liggen, heb flinke hoofdpijn en alles begint los te komen dus hoest me idioot bleh zal blij zijn als dat allemaal voorbij is.
Ja, klopt, geen bloed geeft moed!!! Dames ik ben zo &^%^&*%^&%#$ ZENUWACHTIG!!! Echt niet normaal nerveus....oeeehhhh ik hou het niet meer, sorry dat ik zo lastig ben en ego
ah ok BB, dan heb je ook nog eens een goede reden, hoewel als ie nega is, kan je toch zwanger zijn, oma=dat het eigenlijk nog iets te vroeg is toch?
oooj a heerlijk zie mijn vader weer aankomen, Die komt dan naar mij toe hardgelopen en mijn moeder haalt hem zo weer op met de auto. doen ze meteen ff bakkie hier. duzz moet ff weg tot straks.