Ik heb een partij lucht in mijn buik, niet normaal. Ik ben blij dat vriendlief ff niet thuis is. Krijg ik er ook geen commentaar op.
Hey meiden, Even snel tussendoor: mijn test was hartstikke nega. Balen, maar ik geloof hem lekker niet. Heb eigenlijk toch te vroeg getest... Dus over een paar dagen nog maar eens!
he leeuw wat jammer, maar duim gewoon door!!!!! hopelijk over een paar daagjes wel mooi 2 streeppies!! **knuff**
ben ik even de kleine naar bed brengen, mis ik leeuw... maar ja, balen joh! maar goed, geen bloed geeft moed en je was te vroeg, dus over een paar dagen wordt ie zeker posi! testte je bij de vorige keer ook pas later posi?
Oh Leeuwtje das jammer... maar zoals je zelf zegt; eerst zien dan geloven! Weg duivels, laat het rood roze worden!
@thelady: neeeeeee dat is echt niet goed! meestal hebben we een derde zwanger en tweederde ongie, maar zelfs dat redden we niet...
dat kun je wel zeggen Lady, moet nodig wat meer in balans komen!!!!! ben ook criminal minds aan het kijken let dus niet zo heel goed op, eindelijk weer eens 1 die ik niet ken!