zelfs een kwart redden we niet eens... pff, echt geen goede maand, dan moet het allemaal in augustus gebeuren meiden!!
oh leeuwtje wat balen zeg! over een paar daagjes test jij gewoon vet positief! @hier, vriendje wordt gek van me, doorde zenuwen die ik had voor leeuwtje, is mijn eigen testdrang ook weer groter geworden! weet je wat die zegt: pak zo'n ding en pis erover! dan weet je tenminste iets.... ik weet het alleen niet!
Leeuwtje ik zal duimen dat de duivels voor je wegblijven, voor ons allemaal die in spanning afwachten. Ik ga even een uurtje liggen. xxx
wanneer wou je testen yootje? en heb je testen op voorraad? als je d'r nou maar 1 hebt zou'k proberen te wachten tot morgenvroeg en a's je d'r meer hebt gewoon doen
@ The Lady: Er is idd veeeeeels te weinig roze. @ Yootje: Ik zou niet nu gaan testen hoor, het is avond! Test anders morgenochtend als je echt niet meer kan wachten. Met ochtendurine is altijd beter, dus probeer te testdrang nog heel even in bedwang te houden. Oh en hoe zijn trouwens je kleren van de H&M die je vandaag hebt ontvangen?
ik heb er 1, daarom twijfel ik ook. vriendje wil wel graag samen testen, hij moet morgen erg vroeg op, ik slaap liever effe uit omdat ik morgen slaapdienst heb, en dan slecht slaap!
Ja, maar als je nu gaat testen heb je natuurlijk dikke kans dat ie sowieso nega is omdat je niet met ochtendurine hebt getest. En dan ben je misschien wel verdrietig voor niks, omdat je wel zwanger bent maar niet met ochtendurine hebt getest.
aj lastig yootje...hmm misschien nu testen en morgen voort werk langs de kruidvat voor nieuwe?? maar ben het met mermaid eens, ochtendurine is geconcentreerder...
ik heb in april om 21 uur 's avonds getest, zou eigenlijk de volgende dag testen, zie album, superposi... dus als je je niet in kan houden, gewoon doen! die 10 uur maken ook niet meer uit! (zegt ze stoer...)
@thelady, dat zou goed nieuws zijn, meteen over het stikkie heen, kunnen we nog wat roze verwelkomen vandaag hihi
haha was niet plassen, even crminal minds afgekeken! ik testgek? afgelopen cyclus niet getest en nu braaf gewacht tot eerste nod, valt dan toch wel mee of niet? vrijdag kan ik niet testen, dan wordt ik wakker op mijn werk! als mijn ongi niet komt zal het dan zaterdag zijn! voor zaterdag heb ik wel weer nieuwe testen gehaald!