lynette: ze is vast wel trots.. mischien moet ze even wennen... hoe ga je het vertellen? hier gisteren tijdens etentje aan schoonouders en zwager gezegd.... ze zagen het t shirt wel... maar lazen het eerst niet. Toen gave we een boekje over een wonder (gedichtjes) en moest ze het t shirt lezen... schoonmoeder feliciteerde ons beide.. schoonvader en zwager nie.. gek toch?? zijn ze gewoon vergeten denk ik
@leeuwtje: he jammer dat je ongi bent geworden..Moest even kijken naar de uitslag, hier was gister iedereen helemaal hieperdepieper wanneer je zou komen met het resultaat. Helaas niet wat we gehoopt hadden, maar volgende maand wordt gewoon jouw maand!
Goedemorgen succes testers ongie meiden kop op volgende ronde weer een kans . wachters hou vol !!! Pff wat een rot nacht heb ik gehad sliep slecht sliep ik eindelijk in ging de wekker van me vriend en hij lag beneden was in slaap gevallen op de bank grrr en tot overmaat van ramp ging ie niet om 5uur maar om 4uur dus mega slecht geslapen en knallende koppijn en de dag moet nog beginnen *gaap*
ey Melanina... ik weet precies wat je bedoelt... ook ik sliep slecht (zoals elke nacht helaas) rond half 5 kon ik slapen en om half 7 werd ik gewekt... dus zit nu vanaf kwart voor 7 ongeveer binnen... mss vanmiddag nog ffies slapen als ik alles gedaan heb.. zometeen (rond 9 uur) komen me schoonzus en zwager de tv ophalen en wat logeerspulletjes van me nichie brengen voor vrijdag.. maar heb gezegd dat ze niet kunnen blijven omdat ik het te druk heb... heb hier nog zoveel te doen.. in de slaapkamer lijkt t alsof er een bom is ontploft maar dat komt omdat we daar aan het opruimen zijn... en als je alles opruimt (dus echt alle kasten enz leeg) dan moet t eerst een zooi worden.. we hebben nu totaal 12 vuilniszakken weggegooid en nog niet klaar whaha...
Hallo dames Ik heb een test gedaan maar ik snap er niks van Het controlestreepje is goed,maar ik het vakje daarnaast staat een licht streepje, over dwars? In de bijsluiter staat dat er dan misschien wel hcg gevonden is,maar dat je een dwars streepje als niet zwanger moet beschouwen en over 3 dagen weer moet testen. Waarom wist ik gewoon dat ik geen dikke posi lijn zou krijgen? Ik ben niet gerust op het nega resultaat,ik geloof het gewoon niet,ik hoop dat ik niet weer hetzelfde traject inga als bij zw.schap1 ... een zee van onterechte nega testen. Het zou ook kunnen dat mijn ei later is geweest,jammer dat ik die niet voel. nou weet ik nóg niks. *sorry voor ego*
maar goeiemorgen dames... nog testers vandaag?? ik wil meer rose zien... deze maand gaat voor mij ook voorbij... (tenminste zover ik weet heb ik weer geen eisprong gehad) nog 2 maanden en dan beginnen met Clomid (als het goed is) en dan hopen op goed nieuws... maar goed nog plannen vandaag??
Morguh dames!! las net dat ik nog online was gisteren na mijn laatste welterusten? Dan spookt het!! hahaha heb gisteren de hele pc meteen uitgezet?? Achja maakt ook niet uit, ben heerlijk gaan douchen en daarna meteen in slaap gevallen en de hele nacht doorgeslapen!! Whoohoo!! Maar ben nog steeds aan het hoesten en snotteren bleh wordt er zo moe van. Timiris wat balen van de test, maar hopelijk is hij achter een paar daagjes vet posi. Misschien idd een later eitje gehad? Komt helemaal goed meis!! Naliey Hopelijk vergis je je en heb je stiekem toch een eisprong, ik blijf duimen!! Hier geen plannen voor vandaag, meiden hebben school tot 14:15 uur, dus kan "rustig" aan doen vandaag. Ik ga ze nu verder verzorgen, kaily moet opgemaakt worden want die heeft piratendag vandaag, leuk!! Kom straks weer ffkes.
He bah,ik ben gewoon geïriteerd. Heb het idee dat ik mijn lichaam niet meer kan vertrouwen. Sorry dat ik zit te zeuren,er zijn mensen die al maanden,zoniet jaren bezig zijn,en ik heb het over 1 test... @Angel , piratendag? wat is dat voor iets? Zomaar vanuit school ofzo? Hier ook slecht en kort geslapen, was om kwart over twee nog wakker,en half 6 ging man uit bed en kon ik niet meer slapen.
Goedemorgen dames, Ik heb gelukkig eindelijk weer eens een nacht goed geslapen. Heb gisteravond/nacht nog tot half 2 met een goede vriend op hyves gezeten en was daarna wel zo moe dat mijn oogjes wel dicht vielen.. @ timiris, balen meis, maar je wist het al wel een beetje. Over een paar dagen gewoon nog een keer testen en dan knalt het eruit @ naliey, ach wie weet is er ergens toch nog een verstopt eitje gesprongen, de moed niet meteen opgeven @ angel, ik was dat die jou nog online zag staan, hihihi @ hier, hopen op een hele mooi zonnige dag, zonder regen, ga zo mijn vogelverschrikkercoupe bij laten knippen. Laat men haar lang groeien maar zit nu op dat bekende moeilijke punt waarbij je haar uit zichzelf een leven schijnt te krijgen....
Goeiemorgen dames!!! Ik ben jullie hartelijk dankbaar voor de opbeurende woorden van gisteren! Ik voel me deze ochtend helemaal vrolijk en blij! Ohhh, en zenuwachtig. Ik heb helemaal geen ongesteldheidskrampen, helemaal niets om eerlijk te zijn. Ook geen symptomen die op een zwangerschap duiden!!! Ohhhh dames ik ben zo vrolijk en hyper en hoop dat de duivels wegblijven!!! xxx
Heel mooi vrouwtje, zo zien we dat graag, en onthou heel goed daar zijn we voor. Ieder heeft wel eens een dipdag, en als we je dan kunnen helpen dan is het toch goed zo... Hopelijk een mooie zonnige dag voor je zonder regen maar ben bang dat ik dat laatste niet voor het zeggen heb..
@Chelle: Ik vond het super dat ik het hier even kwijt kon, nogmaals bedankt! haha, ik denk dat zonder regen er ook niet echt in zit! Zonder duivels hopelijk wel...*duim duim duim* @BB: Nee...ik ben express naar het toilet gegaan, want wil enkel nog met ochtendurine testen, maar wil voor de zekerheid pas morgen beginnen met testen, als ik vandaag toch niet ongi word. Dat bespaart me een flink aantal teleurstellingen, stel je voor dat ik in de middag toch ongi raak...het is nu gewoon afwachten geblazen. @Timiris: ik duim mee!!! Duim duim duim...
Das wel verstandig inderdaad.... mocht ik zaterdagochtend nog niet ongi zijn dan twijfel ik ook of ik nou wel zal testen of inderdaad echt de volledige dag af zal wachten....
wat een verstandige woorden vrouwtje...maar wel heel knap dat je het vol kunt houden tot morgen.. Hoop dat ik het dan live meemaak, ga miss 4daagse kijken en dan zal ik wel vroeg weg zijn..maar dan ben ik in gedachten bij je oke
@BB: Kom op, je kunt het! ALs het de hele dag wegblijft, heb je meer kans dat de volgende dag je test posi is! Als je in de ochtend op dezelfde dag test, en hij is nega, dan weet je nog niet veel...omdat je in onzekerheid zult verblijven: komen ze nou wel...komen ze nou niet?! @ Chelle: Thx! Ik ben morgen heeeeeel vroeg de deur uit, dus ga daarvoor proberen te testen, rond 7 uur/half 8, anders wordt het zaterdag, als ik dan nog niet ongi ben he...