NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ja, dat ben ik op zich wel met je eens... maar stel je voor het is wel posi.... dan kan ik zaterdag mooi wat infoboekjes e.d. gaan kopen en :) haha, dit is mijn 1e officiele ronde... dus ben echt superzenuwachtig haha, heb nu contstant zeurend geveol in mijn onderbuik het is alleen geen echt ongipijngeveol, meer een soort tintelend gevoel... en spierpijnig geveol aan de zijkant van mij borsten, dit heb ik anders nooooit... dus aan de ene kant denk ik gewoon echt dat het raak is. Als dat niet zo is dan vind ik het echt heel raar dat ik al 1,5 week voor NOD onderbuik pijn/gevoel heb... das dan toch niet normal? ach, al die onzekerheden bleah, wou dak een paar dagen de toekomst in wou!! ( jaja, ik weet et welkom in de wondere wereld van zwanger proberen te worden hahaha):p

2. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Ik heb met mezelf afgesproken zondag pas weer te testen,mits ik niet ongi ben geworden.
    Ik heb namelijk zondag vriendinnendag,waarbij we lekker gaan eten enzo.
    Ik zou graag willen weten of ik nou wel of niet een drankje kan nemen! (of ik bedoel eigenlijk,meer dan 1 drankje :p )
    Stel dat ik zondag weer nega test,zou ik dan wel of niet wat drinken?
    Op de een of andere manier vertrouw ik geen enkele test dankzij dat 7weken na NOD gedoe de vorige keer.
    Had vanmorgen een etostest maar die wil ik niet meer,die dwarse streep enzo!
    Haal wel weer gewoon bij de kv.

@Babe, ik hoop dat je het vol kunt houden en daarna beloond wordt met een positest!
    @VRouwke,en voor jou natuurlijk hetzelfde!

We hebben nog relatief weinig roze gehad deze dagen

3. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    @ babe, ja ik weet precies wat je bedoelt...Ik voelde ook van alles de 1e keer. Maar even ter info ben je ook pas gestopt met de pil of zo, want dat kan ook van grote invloed zijn..ik wil je niet ontmoedigen maar wel vast een klein beetje voorbereiden.

@ timiris, ja ik weet eigenlijk niet hoe of wat. Kijk als je niet weet dat je zwanger bent en je houdt er geen rekening mee dan eet en drink je ook gewoon wat je wilt. Daarentegen, met jou voorgeschiedenis, is het miss wel wat anders. Ik vind dat heel moeilijk om te zeggen ook omdat een nega test zondag eigenlijk ook nog niks wil zeggen. Heel moeilijk....

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Nee, ik ben in september al gestopt met de pil bewust omdat wij er vanaf juni voor wilden gaan :) en heb dus het afgelopen half jaar echt nooit last van m'n ongi gehad ik merkte het altijd pas als het te laat was zeg maar hahaha

5. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Ja chelle,dat heb ik dus ook.
    als ik zondag nega test durf ik wel 1 drankje te nemen,maar ik denk niet meer. maar misschien valt dat ook weer heel erg op.
    Tjee,mijn borsten doen ook zeer, maar ik denk dan weer dat ik het mezelf wel weer aanpraat.

6. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    oke, dan kun je ontpillen dus wel afstrepen hihi
    Dan kan ik alleen nog maar nog harder duimen voor je...:D

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik duim ook voor ons allen die nog in de NOD Juli zitten te wachten op posi's!! :)

8. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ja meid...dat klopt. Voor mezelf wil ik het nog niet...ben nl. bang teleurgesteld te worden.
    Ik had de afgelopen maanden flink wat symptomen en werd keer op keer ongi. Dit keer heb ik nergens last van...Ahhh, ik weet het niet meer. Dit is ook officieel mijn 1e ronde en ik zeg tegen ons beide: welkom in de wondere wereld van zwanger worden. :D hihi

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Hier zit ik weer volop in onzekerheid helaas...
    ging gisteren avond naar bed en deed nieuw inlegkruisje voor en zag toen een klein rozig vlekje op inlegkruisje zitten...
    vanochtend bij het afvegen na het piessen had ik ineens allemaal bruinverlies aan het wc papier kleven en moet zeggen dat ik nu ook echt een ongi gevoel heb... de testen die ik vanochtend heb gedaan zijn nog steeds zo ontzettend vaag en licht dat het voor mij dus echt nu twijfelachtig is en ik bang ben dat ik gewoon wéér een ronde verder ben...

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    @Dag, ik duim echt voor je dat het niet doorzet! lekker rustig aan doen vandaag, heb gelezen dat een beetje bloedverlies niet ongewoon is in de eerste weken...

11. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah moppie! Niet verdrietig zijn, doe lekker rustig aan vandaag, ga liggen, filmpje erbij, boekje erbij, kopje thee en hou je nergens mee bezig. Wat rozig/bruinig bloedverlies komt vaker voor dan men denkt..zolang het niet helder rood is, niet bang zijn. En ja...streep is streep! Of ie nou licht is of donker, streep is streep!

xoxo

12. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    @ dag, kop op meis, het kan nog verkeren, bruinverlies wil nog helemaal niets zeggen....

13. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

dank je wel lieverd! ik ben ook gewoon zo onzeker...
    en die testjes worden ook niet echt knallend qua streepje dus ben toch nog wel bang dat het niet gelukt is zeg maar :(

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    helaas zit ik op het werk.. dus dat gaat niet lukken om op de bank te ploffen.... ( niets liever wat ik nu wil hoor.. )

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

ik hoop dat jullie gelijk hebben ;)

16. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Timiris piratendag is een themadag in de laatste week van school. Ze mogen nu verkleed naar school (groepen 1 en 2) en gaan dan allemaal spelletjes doen met betrekking tot piraten enzo. Vanmiddag krijgen ze dan een speciale piratenlunch (denk pannekoeken) dus dat is wel heel erg leuk voor ze:D
    Linsey zou naar een speeltuin gaan, maar het regent hier dus ben benieuwd wat ze dan wel gaan doen. Niet naar de speeltuin neem ik aan.
    Volgens mij kun je best wel eentje drinken, maar ik zou het gewoon met mate doen.

Chelle jij had me dus gespot!! haha maar was er echt niet meer hoor:( Had je lekker geslapen?

Babebabe en vrouwtje spannend!!!

Dag no worry's!! Zolang je geen fikse krampen hebt en geen helder rood verliest is er nog niets om je zorgen over te maken. maar ik begrijp je wel hoor, zou denk ik precies hetzelfde hebben, zeker als de testen niet duidelijker worden:(

Ik ga even in huis wat doen en Jordy amuseren.
    Tot strakjes!!

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    maar ik ben nu gewoon onzeker of ik uberhaupt wel zwanger ben zeg maar... of mijn man en ik die lijntjes ingebeeld hebben ofzo.. of dat het hcg nu weer afneemt en het mis is gegaan bij innestellen of iets dergelijks... of zou dat nu niet meer kunnen en zou je gelijk gaan bloeden?
    grrrrrrrrr ik baal van al die onzekerheid maar vind het super dat jullie er zijn om even een mening te mogen horen!!!
    thanks!

18. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Goeie morgen dames!

@ dag.. hé meis... wat vervelend eigenlijk die ups and downs... kan me goed voorstellen dat je nu niet weet wat te voelen.
    Misschien bij de HA bloed laten prikken?

@timiris..; vaag die test! Arrgh waarom kunnen zo'n dingen niet meteen duidelijk zijn?!

@hiero... alles oké-oo!

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hoi dames, ik kom even snel kijken hier tussen het werk door.

@ Dag: Hm, balen meis, ik snap dat je nu in onzekerheid zit. Maar probeer je nog niet te druk te maken, net wat de andere meiden ook zeggen, het hoeft helemaal niets te betekenen. Dikke KNUF!!

@ Angel: Leuk zo'n dag op school voor de kids. Ik woon vlak bij een basisschool en daar hadden ze pas ook zo'n speeldag zo vlak voor t begin van de vakantie.

Verder heb ik eigenlijk niet echt terug gelezen, dus vergeef me als ik op belangrijke dingen ben vergeten te reageren.

@ hier: Ongi is gelukkig weer over, dus we gaan weer goed aan de slag!!!

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Dag...ik heb precies hetzelfde gehad in het begin van de zwangerschap. Ik heb zelfs toen een vk gebeld. Het kan innestelingsbloed zijn, of oud bloed van het vrijen. Als je zwanger bent is je baarmoeder heel erg doorbloed. Er kan heel snel een adertje springen ofzo. Als het echt helder bloed wordt dan is het minder goed. Maak je nog maar geen zorgen. KNUF

Deel Deze Pagina