dag meid komt vast goed. wel balen dat de testen niet duidelijekr worden. zou je anders geen digi kunnen doen?zo'n indi cator zie je meteen hoe ver je bent. knuf
...Mijn baas belde net om me een taak te geven waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb, begin ik spontaan half te janken... ben gauw naar de plee gelopen, ben normalitair helemaal niet zo'n emo... niet zo best, ben blij dat niemand het gemerkt heeft haha
@Dag: Hou goede moed! @Angel: Wat leuk zo'n piratendag, en daarna heerlijk vakantievieren met de kids! @Mermaid: klus ze! Succes!!! @ BB: Oh meid, dat was ik gisteren ook en afgelopen week ook! Huilde om niks, echt een jankerd. Vond mezelf wel een beetje triestig, haha! Nu ben ik supervrolijk, maar daar kan ook ieder moment verandering in komen zodra de duivels zich melden. @ All: hier nog geen duivels gespot, ik hou ze in de gaten!!! Hihi. Kus!
Lief van jullie allen! ik had de HA 2 dgn terug al aan de telefoon maar de mijne test niet dmv bloed maar ook urine dus daar schiet ik niets mee op zeg maar... heb ook nog geen rood bloed gezien dus kan idd net zo goed oud zijn maar het is nog allemaal zo pril en onzeker dat ik ( en mannetje ) zo ontzettend twijfelen... de testen zijn zó licht positief dat je gaat twijfelen of het wel waar is zeg maar....
Dig test is niet zo heel gevoelig en bij mij zie je zelfs bij de KV testen een héél licht streepje en die dig. pakt helemaal niets op... staat wel een streepje op de teststrip maar daar mag je dan weer nietn aar kijken van CB dig...
hallo dames, een hele goede morgen! raad eens: nog steeds geen duiveltjes en krampen te bekennen hier! jeetje dat was me wat gisteravond, door dat gedoe met leeuwtje kon ik me totaal niet meer inhouden met testen! ik hou mijn nod nu op zondag (uitgaande van mijn langste cyclus), dus als daarvoor geen rood gespot is, ga ik dan ook pas weer testen.
@ Dag: Helemaal niet! We zijn er voor je en hier kun je lekker alles kwijt, elk symptoompje, elk gevoelentje, alles...hihi @ Yootje: Ja, was zeker ff schrikken gisteren, hier ook nog geen ongi. Ik heb een hele regelmatige menstruatie, altijd 28/29/30, ik ben nu uitgegaan van 30, moet het vandaag dus worden...en wat denk je? Nog niks! Joehoe!
@Dag je zeurt niet! Je lucht je hart,en dat is goed! Hier kun je steun vinden,en een hoop duimende mensen. bruinverlies is oke,als het maar niet rood wordt... Sterkte mop! Over mezelf (ja sorry) ik voel me weer wat beter. Het is ook pas mijn NOD, en als ik mijn ei 2 dagen later heb gehad, is mijn NOD pas over twee dagen.Om maar een voorbeeld te noemen, het kan alle kanten op. En wie weet wordt ik wel ongi,dan ga ik gewoon voor mijn volgene pendel!
meissie de digi indicator kan al 4dagen voor NOD. nee das waar he balen zeg. meid hoop dat je snel duidleijkheid hebt.
dank jullie wel meiden! net weer terug van broekloeren en echt ik moest goed kijken maar nog steeds een beetje bruinverlies op wc papiertje dus nog geen rood... voel af en toe een steekje rechts in mijn buik vanochtend had ik trouwens een hele schelle steek in rechter tiet...pffff duurde maar heel even ( 2 min. ) ofzo... maar dat had ik ook nog nooit gehad../. raar hoor een vrouwen lichaam....
ja dat weet ik wel maar die geeft dus bij mij niet zwanger aan terwijl er dus op KV & Cb + & matcare wél een vaag dun streepje staat.....
Oh dames, ik ben ineens heel moe en duf, ga even liggen, tot laters en dag, hou moed hou moed hou moed!!! xxx
goeiemorgen dames! Even een ego bericht sorry... Vanacht zo'n rare nacht gehad. Uren wakker gelegen met de gedachte :ik ben zwanger ikben zwanger ik weet 't zeker etc. Had het heel warm, rare druk op m'n buik. En toen ik eindelijk sliep droomde ik dat ik een babietje in m'n handen had dat ik meteen na de bevalling meenam naar m'n werk en dat meteen ook woordjes zei, heel vreemd. Vanochtend werd ik heel brak wakker met maar één gedachte, nééééeeee natuurlijk ben ik niet zwanger! Heb overduidelijk zo'n ongikramp dat kan maar een ding betekenen. Heb niet getest omdat ik zo bang ben voor een negatest. Maar ik heb ook niks van bruin of rood. Ik maak mezelf hélemaal gek. Wil in een hoekje kruipen en alleen maar huilen, vreselijk. einde ego berichtje...*
Hey meiden, Dag, wat spannend! Wanneer was/is je nod? Kan je niet op de juli-lijst vinden. Je klaagt toch niet! En daar zijn we hier voor. Ik ben zw en ik klaag ook de hele tijd over onzekerheid enz enz, kun je nagaan. Lijkt me eerder dat dat vervelend is zo van zeik niet je bent al zw, hahah. Ik duim voor je, over een paar dagen een knaller joh! Bij sommigen gaat het gewoon heel langzaam! xxx Leeuwtje, bah, nee meid, dat was niet de afspraak, foei duivels. Ik baal voor je meid, dikke knuffel en volgende ronde raak!!!
Ninosh, kun je niet gewoon een testje wagen vandaag? Zie dat je nooit een langere cyclus hebt dan 31. Als je droomt over dat soort dingen is dat niet omdat je er zo mee bezig bent hoor, ik geloof echt dat dat tekenen zijn. Ik heb tot nu de afgelopen 2 zw gedroomt dat ik een kindje kreeg/had en jahoor een positest de volgende dag, echt heel raar.. Ik wil je niet overhalen hoor en ik kan het natuurlijk alijd mis hebben, maar bij mij werkt het wel, hihi. xxx