NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zit nu met tranen in mijn ogen op mijn werk... de laatste plek op aarde waar ik nu wil zijn...
    pffffff ik wil naar huis naar mijn mannetje...

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

Rood bruin maar veel en veel erger dan vanochtend en het is altijd hetgene waar mijn ongi mee begint...:(

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Kun je niet zeggen dat je je niet lekker voelt????
    Is helemaal klote nu je nog op je werk bent!

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ... Wat klote voor je zeg!! jakkes....

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Dag...
    Rood verlies... kan in het begin van de zwangerschap... Kan nog met innesteling te maken hebben....
    Succes er mee! Hoop dat het het niets is!

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Nou ga ik echt boodschappen doen...moet al een paar dagen heen...

DAg: sterkte hoor!! En ik blijf nog steeds voor je duimen dat het een innestelingsbloeding is!!

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zit alleen op kantoor dus moet echt nog blijven zitten...helaas... maar goed nog 20 min en dan op naar huis... denk niet dat het in deze hoeveelheid nog om innestelbloed gaat....
    god wat baal ik hier van zeg.... heb zo'n zin om nu een partij te vloeken...

8. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Yootje: Ik twijfel, voel me intens nu heel goed, ben bang dat als ik test, dat gevoel verdwijnt! Verder nog steeds snel moe, hoofdpijn en 'ff liggen-gevoel'. Verder heb ik per ongeluk een groot glas kapot laten vallen en het eerste wat ik dacht was: scherven brengen geluk! Haha...en ging t lachend opruimen, best veel, was in duizend mini stukjes kapotgevallen.

@ dag: Ah gossie meid! Kop op, kijk het een dag toe, als het doorzet, op naar augustus, ik heb het vermoeden dat dat een hele vruchtbare maand wordt! Toch hoop ik stiekempjes dat het gewoon laat innestelingsbloed is! Dikke kus en knuffel xoxo

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Dag, 20 minuten... nu naar toilet en daar heel hard vloeken en gillen... zow!

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Heb je al getest?!? Zou je doen toch?

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Ik ga er vandoor meiden en zie jullie eerdaags wel weer op het forum! dank je wel iig!

12. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Hey Dag, wat ontzettend naar voor je meid! Ik hoop zeker wel dat het toch nog goed zal gaan!!! Ik duim voor je!!!!
    *knuf*

13. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, niet gedaan! Ikd urf niet. Ik geniet zo ook wel ff, hahaha, ben bang voor een mega-nega-test, dus wacht liever een paar daagjes, als ik dan niet ongi ben, dat ik dan een knal test heb...uhm, logica van moi, haha!

Tegen niemand zeggen, maar het allerallerallerliefst wil ik nu duizend testen doen, maar ben bang!!!

14. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    @ Vrouwtje, je beschrijft wat ik voel! Wil heel graag testen maar durf het niet uit angst voor negatest!! Ik denk dat ik het toch mrgenochtend ga proberen... Nog steeds bang voor negatest, maar ja ook nog geen duivels te bekennen...

15. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies! Ik dus ook!

Maar ik heb verder echt helemaaaaaaaal nergens last van, krampen ofzo bedoel ik dan in mijn buik, hij borrelt en rommelt af en toe en dat was het, voel me verder goed, op de moeheid na! Maar verder echt geen klachten, buikpijn heb ik meestal als ruim dagen voordat ik ongi word!

xxx

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden, net echo gehad en hij was wel goed maar nog geen kloppend hartje. Ik ben iets korter zwanger ws door langere innestelling want ik had een mega eisprong. Haha Muur, ik ben er al :) dank voor je sms ! xx

17. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja en ik heb continue honger..trek...

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Whahah! SUE!

DAMES! Jullie zijn beide niet ongi. En of je nou een negatieve test hebt... weet je nog steeds net zo veel als nu... Heb je daar in tegen een positieve test...

19. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Wat spannend voor je! Is dus wel duidelijk anders dan anders,als je normaal echt last hebt van buikpijn en nu niet! Klinkt goed :) Ik duim voor je dat je op roze gaat!!

Hier echt flinke ongikramp (wat ik normaal ook heb dus da's niet anders dan normaal) Ook erg moe en hoofdpijn en een soort algemeen niet lekker in mijn vel (lijkt bijna een beetje koortsig) Ik weet ook niet zo goed wat er van te denken.
    Wat wel anders is is dat ik nu al 11 dagen last heb van naderende ongikramp. Normaal heb ik dat ongeveer 7 dagen van te voren. Wat dat betreft zou ik allang ongi moeten zijn...

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey Muur! Mijn echo stat in mijn album. Ziet er heel anders uit dan bij jou en bij jou was je ook gemeten 5w5d.

Deel Deze Pagina