zit nu met tranen in mijn ogen op mijn werk... de laatste plek op aarde waar ik nu wil zijn... pffffff ik wil naar huis naar mijn mannetje...
Rood bruin maar veel en veel erger dan vanochtend en het is altijd hetgene waar mijn ongi mee begint...
Dag... Rood verlies... kan in het begin van de zwangerschap... Kan nog met innesteling te maken hebben.... Succes er mee! Hoop dat het het niets is!
Nou ga ik echt boodschappen doen...moet al een paar dagen heen... DAg: sterkte hoor!! En ik blijf nog steeds voor je duimen dat het een innestelingsbloeding is!!
zit alleen op kantoor dus moet echt nog blijven zitten...helaas... maar goed nog 20 min en dan op naar huis... denk niet dat het in deze hoeveelheid nog om innestelbloed gaat.... god wat baal ik hier van zeg.... heb zo'n zin om nu een partij te vloeken...
@ Yootje: Ik twijfel, voel me intens nu heel goed, ben bang dat als ik test, dat gevoel verdwijnt! Verder nog steeds snel moe, hoofdpijn en 'ff liggen-gevoel'. Verder heb ik per ongeluk een groot glas kapot laten vallen en het eerste wat ik dacht was: scherven brengen geluk! Haha...en ging t lachend opruimen, best veel, was in duizend mini stukjes kapotgevallen. @ dag: Ah gossie meid! Kop op, kijk het een dag toe, als het doorzet, op naar augustus, ik heb het vermoeden dat dat een hele vruchtbare maand wordt! Toch hoop ik stiekempjes dat het gewoon laat innestelingsbloed is! Dikke kus en knuffel xoxo
Hey Dag, wat ontzettend naar voor je meid! Ik hoop zeker wel dat het toch nog goed zal gaan!!! Ik duim voor je!!!! *knuf*
Nee, niet gedaan! Ikd urf niet. Ik geniet zo ook wel ff, hahaha, ben bang voor een mega-nega-test, dus wacht liever een paar daagjes, als ik dan niet ongi ben, dat ik dan een knal test heb...uhm, logica van moi, haha! Tegen niemand zeggen, maar het allerallerallerliefst wil ik nu duizend testen doen, maar ben bang!!!
@ Vrouwtje, je beschrijft wat ik voel! Wil heel graag testen maar durf het niet uit angst voor negatest!! Ik denk dat ik het toch mrgenochtend ga proberen... Nog steeds bang voor negatest, maar ja ook nog geen duivels te bekennen...
Precies! Ik dus ook! Maar ik heb verder echt helemaaaaaaaal nergens last van, krampen ofzo bedoel ik dan in mijn buik, hij borrelt en rommelt af en toe en dat was het, voel me verder goed, op de moeheid na! Maar verder echt geen klachten, buikpijn heb ik meestal als ruim dagen voordat ik ongi word! xxx
Hey meiden, net echo gehad en hij was wel goed maar nog geen kloppend hartje. Ik ben iets korter zwanger ws door langere innestelling want ik had een mega eisprong. Haha Muur, ik ben er al dank voor je sms ! xx
Whahah! SUE! DAMES! Jullie zijn beide niet ongi. En of je nou een negatieve test hebt... weet je nog steeds net zo veel als nu... Heb je daar in tegen een positieve test...
Wat spannend voor je! Is dus wel duidelijk anders dan anders,als je normaal echt last hebt van buikpijn en nu niet! Klinkt goed Ik duim voor je dat je op roze gaat!! Hier echt flinke ongikramp (wat ik normaal ook heb dus da's niet anders dan normaal) Ook erg moe en hoofdpijn en een soort algemeen niet lekker in mijn vel (lijkt bijna een beetje koortsig) Ik weet ook niet zo goed wat er van te denken. Wat wel anders is is dat ik nu al 11 dagen last heb van naderende ongikramp. Normaal heb ik dat ongeveer 7 dagen van te voren. Wat dat betreft zou ik allang ongi moeten zijn...
Hey Muur! Mijn echo stat in mijn album. Ziet er heel anders uit dan bij jou en bij jou was je ook gemeten 5w5d.