NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    @ Sue wat fijn joh! lekker dat het alemaal goed is :) kloppende hartje dan voor de volgende echo, spannend!!

@ Muur, je hebt wel gelijk maar gevoelsmatig ben ik toch bang om te testen. Ben wel van plan om het morgenochtend te doen..... begin nu al zenuwachtig te worden..

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Even showen wat mijn man gebouwd heeft met zijn oom...
    Ben zo trots op de heren!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ sue, ik ga ff kijken...

@ Ninosch en Vrouwtje, test anders allebei morgen vroeg. Kunnen jullie elkaar steunen enzow! En dan willen wij er natuurlijk wel live bij zijn... hihi Allemaal steun van iedereen!

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Sue, het is toch een schattig frotje! hihi. Krijg je binnen kort weer een echo?

5. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Yep morgenochtend testen met m'n liefie voor 'ie naar z'n werk gaat. Dan meld ik me meteen hier. Hopelijk met goed nieuws maar zo niet kan ik wel wat steun gebruiken denk ik. Ik wil het zoooo graag. (net als iedereen uiteraard)

6. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Ik ga nu even boodschappen doen. Ga rode kool met aardappelpuree maken, mmmm zin in!
    Tot laters
    X

@ Sue, ik heb je echo gezien SUPER!!

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hahaha thanks :) Frotje hahah! Ik heb volg wk donderdag om 10:00 weer een echo. Duurt nog laaaaaaang... Hihi, maar dan is het hartje al goed op gang toch! Jij had toch ook een week later weer een echo? En toen was t goed toch? xxx

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Ik duim voor je ninosh, ik kom morgen kijken! xxx

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Ah en muur jij bent over de magische grens!!!! Gefeli meid!

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Sue, ik had idd een week later weer een echo. En dat was bij 6 wk en 6 dagen.
    fijn dat je ook al zo snel weer mag langs komen. Ja, ja... het duurt nu weer lang... hihi

Ninosh! Ik duim voor je!

En Vrouwtje... waar ben je gebleven???

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Sue, dank u dank u... hihi. (Een Wave-je voor mij... hihi)
    Heb sinds gister weer de krampen beneden in. Mijn hemel... Echt weken niets behalve dan misselijk zo nu en dan en eh... slecht slapen en dan opeens slaan de krampjes en krampen je om de oren. hihi

Het is vandaag de eerste dag dat ik mij redelijk lekker voel... ben ik wel heel blij mee.

12. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Thanks Muur en Sue!
    :)

13. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ All: Hier ben ik weer! Ik had trek, heb een appeltje gegeten :D Haha...en ik heb al veel op vandaag voor mijn doen, heb om de zoveel tijd trek in iets en gisteren om 12 uur s nachts een fishburger naar binnen gewerkt van de mac, daar had ik echt trek in!

Muurtje ik beloof je morgenochtend te testen, maaaaaaaaaar, ik ben morgen om 8 uur in de ochtend al de deur uit, tot laat! Daarom dacht ik: misschien beter als ik zaterdag test, als ik dan nog niet ongi ben...

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik ben ff foto's aan het uploaden in mijn album van de zw cadeautjes die we al hebben gehad.

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0

JAJA!!! Je kan prima een test om 7 uur doen... dan zijn er al meiden hier... en als jij zegt dan doe ik m dan benne we er.
    ZOW!

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen!

@dag: ooo meissie echt heel erg balen! ik hoop dat het nog een innestelingsbloeding is (had ik ook met 4+2, best veel bloed, anderhalve dag...) sterkte!
    @suekes: fijn dat het er tot nu toe goed uit ziet, volgende week zie jij vast een prachtig mooi hartje kloppen!
    @vrouwtje: spannend meid, morgen een posi test voor jou!
    @er waren nog meer meiden rond nod, toch, maar weet het niet meer... spannend, spannend, spannend!
    @hier ook slecht geslapen, was een groot deel van de nacht zo half wakker, half slapend, zo onrustig... maar goed, straks mssn nog een tukkie doen als de kleine slaapt..
    @gelukkig hebben jullie vandaag niet zo heeeeel veel gekletst, ik hoefde maar 20 blz...
    @de rest weet ik niet meer sorry...
    @hier: mn (.) doet nog steeds pijn, tis alleen de linker, echt gek! naja, we wachten af, nog 12 dagen wachten...

hopelijik verder alles goed hier!!

17. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, klopt, maar ik ben zo bang...

Oke, hierbij beloof ik plechtig morgenochtend rond 7 uur te testen, mochten de duivels dan nog niet geland zijn, en na de test zsm me te melden op ZP om mijn ZP-gangers op de hoogte te brengen van mijn zwangerschapstest met o-urine. Mocht deze negatief zijn, dan baal ik enorm, maar dan zal dat niet deren, heb namelijk een leuke dag met mijn zus gepland, mocht hij posi zijn, dan zal het heel moeilijk voor me zijn om dit geheim voor me te houden bij mijn zus. En mocht hij dus posi zijn, kan ik eindelijk een VERLAAT verjaardagscadeau voor hubby kopen.

X

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Lieve schatten! Ik ga eten koken... dat ik al gegeten heb voor ik ga sporten... anders gaat het niet goed komen met mij...
    Dus ik zou zeggen een geweldige avond toegewenst!
    En Vrouwtje ik duim voor je! Op een lekkere positieve test!

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    DAn hoop ik dat je een heel gaaf verlaat cadeau voor je hub mag gaan kopen!!!
    Tot morgen vroeg! Knuffel! Oh en als ik je neit meer spreek. DAn heeel vel plezier met je zus morgen! En mag zij het niet stiekem weten? hihi...

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Mooie kadootjes Muur! Is dat claudia de breij boek een beetje leuk? xxx Smakelijk!

Deel Deze Pagina