Juist, kan ik er lekker voor gaan shoppen! Ja, ik zou het mijn zus niet niet kunnen zeggen, maar wil het liever stil houden, totdat het wat meer gesetteld is zeg maar, haha! Ik ga zo de deur uit, lekker avondje weg met hubby, dan zit ik ook niet zo met dat getest in mijn hoofd. Eet smakelijk, sport ze en tot morgenochtend!!! Ps. Thx thx thx! (K)
Hoi meiden, net terug van lekker shoppen, heb kleedje, truitje en schoenen gescoord! Ventje heeft zich ook even laten gaan... hahah die gaat maar één keer per jaar shoppen maar dan is het echt érg! Ik zat te zeuren; "gaan we nu bijna naar huissss?" LOL En ook ben ik gek geworden van dorst! Winkel in, winkel uit zonder een flesje water; ben echt paniekerig beginnen doen; "schat nu moet je echt ergens aan een benzinepomp stoppen want ik droog uit!!!" Nja Jammer van DAG... ineens toch veel rood bloed? k*tboel!! Sterkte meid... Liefs
Oh trouwens, over die dromen; ik had vanacht ook een babydroom! Droomde dat ik aan het bevallen was en het hoofdje werd al zichtbaar... ahh Heb wel al vaker zo'n dromen gehad. Eens droomde ik dat ik naar de wc ging, toen ik opstond en in de pot keek lag er zo'n klein prematuurtje in... brr was wel eng.
lekkere dromen heb jij zeg! kindertjes in de wc... ik was vannacht in mn droom hartstikke zwanger! da was wel leuk hihi, maar goed nu maar afwachten of ie uitkomen gaat... tis rustig hier... ik ben op zoek op internet naar een shirtje voor Thijmen met big brother is watching you ofzo, die ik kan bestellen, dan als het deze ronde raak is dan kan ik testen de ochtend dat mn ouders aankomen hier in LA, dus dan doe ik m dat shirtje aan, kijken of ze het doorhebben... ( ik denk het wel, want ze weten ook natuurlijk na de mk dat we er mee bezig zijn...)
@surf, ja best wel gruwelijke dromen he. Wel een leuk idee zeg, die T-shirt!! Hoop dat je er zo één kan vinden, zo niet, kan je 'm natuurlijk altijd laten drukken. Ze zullen het vast doorhebben
weten jullie hoe dat zit met amerikaanse kledingmaten voor kinderen?? ik kan kiezen uit 2t, 3t, 4t etc... maar ik zou niet weten hoe groot dat is... ik ga anders wel even googlelen...
volgens mij t2 t1 is weer mini whaha.. Nee werkelijk geen id. ZO lekker gezwemt, en ik voel me buikspieren joh whaha.. Geweldig de kleine man sprong van de hoogste rand dommetje (1jaar) koppie onder en een lol geweldig. 'T meisje was niet om me nek weg te slaan, die is zo bang in het water maarop het eind was ze eindelijk los koppie onder drijven op de bandjes geweldig.. En ben me een partij moeeee .. Jeetjes
ja maar hoe groot is small en medium enzo, hij zit nu in maatje 80, maar is dat small, medium, geen idee...
lekker tante! heerlijk dagje volgens mij! klinkt goed in ieder geval! had je goed geslapen vannacht of zat je met je hoofd bij je test de 31e?
ja mssn ik dacht mssn is small 6 maanden ongeveer en medium 1 jaar naja, ik weet het ook niet... ik ga nog wel even zoeken... en anders kies ik inderdaad medium...
die laatste is van een winkel hier in Santa Monica, dus daar zou ik heen kunnen rijden om te kijken welke maat het moet zijn... en het scheelt bezorgkosten hihi is wel een voordeeltje, naja, welke vinden jullie leuker?
Hah Surf, nee hoor heerlijk geslapen. Was zomaar in coma . Sta er niet eens bij stil, we zien het wel . Ow die laatste vind ik ook zo kicke
ik denk dat ik die laatste leuker vind... ga denk van het weekend er even heen rijden om te kijken... ooow leuk leuk leuk (of vinden jullie me te voorbarig??)