Vind die laatste ook de mooiste!! Helemaal niet voorbarig joh... lekker doen, wie weet brengt het geluk?!
ok, hihi, ja ik denk stel dat ik die ochtend zwanger blijk ,dan heb ik geen tijd meer om m te kopen, en ik koop gewoon een iets groter shirtje, dan kan ie m de komende paar maanden nog aan (stel dat het niet meteen lukt...) Ik dacht trouwens dat ik dinsdag of gister mn eisprong had, gezien mn slijmpies, maar nu heb ik vanochtend steeds steken rechtsonderin mn buik, zal dat dan toch pas mn eitje zijn?? ben ook misselijk... hmm dat kan niet zo snel, niet zo gek doen *zegt ze streng tegen zichzelf*
Shit shit shit... ik denk dat m'n afscheiding de bruine kant opgaat... Is nog lang niet bruin maar ook niet meer wit, snappie? Godver... hopen dat het niet doorzet.
@surf, ik ben ook steeds misselijk tijdens ei! Echt vervelend, kan dus wel he. Maar van de ei-hormonen ...
oooo nee lady! jij moet op roze hoor! mssn van de innesteling nog een beetje bruinig, had ik ook bij Thijmen 1 dag voor nod... ik ga voor je duimen! *duimduimduimduim* ik duim ook nog steeds voor jou hoor tante!
zaadjes blijven toch 2-3 dagen in leven?? dus er ligt nu nog wat te wachten van dinsdagavond toch?? (voor het geval het vanaaf niet lukt, mannetje was eeeeerg moe, had vannacht bijna niet geslapen...)
surf zelfs langer nog een meisje van een ander sub fora had 5 dagen voor dr ei voor het laatst geklust en zwanger !!!
@melanina, maar jij bent het NA je ei, misselijk? hmm dan heb ik mssn toch gister mn ei gehad... oooo ik weet het niet, ik weet het niet... ik wil gewoon een stoplicht die op groen gaat als je eitje op springen staat en rood als het klussen niet meer uitmaakt...
Oja valt goed mee dat ritme, hihi. Nja, mijn ventje is nogal een heethoofd en nu heeft ie 4 weken vakantie dusja... kan je al denken, hij is zelf niet moe!
Ze kon een hele hoop zien, maar heb omdat me bek open viel van verbazing weinig gevraagd hha.. Ik zal es kijken of ik een soort gelijke echo kan vinden van wat er te zien waas.
Ok ladies, ik moet nu weg, hoop jullie morgennamiddag opnieuw te treffen met info over het broekloeren, positieve info! Lekker slapen alvast ! Liefs